Lidl otevírá novou prodejnu v bytovém komplexu Karolína Plazza a připravuje další prodejny

2. července se otevře nová prodejna Lidl bytovém komplexu Karolína Plazza, který se nachází v Karlíně mezi ulicemi Sokolovská a Křižíkova. Tento týden Lidl otevřel prodejnu nové generace poblíž letiště v Horoměřicích a chystá další prodejny. Díky Karlínu zvýší počet svých prodejen na 238, ten však ještě letos dále navýší.

Prodejna Lidl Karlín.jpg

Lidl je v Karlíně součástí nového bytového projektu, který tvoří tři vzájemně propojené domy. V přízemí se nachází menší obchodní a kancelářšké prostory,  prodejna Lidl je umístěna v prvním podzemním podlaží s přímým vstupem z ulice Sokolovská. Zákazníci zde najdou veškerý sortiment včetně pekárny v uspořádání podle nového konceptu na prodejní ploše o velikosti 1 000 m2. Pro parkování jsou pro zákazníky zdarma k dispozici parkovací místa v podzemních garážích.

Otevření je pro zákazníky spojeno s výhodnými nákupy, a to po dobu prvního týdne po otevření. Svým nákupem hned v první den otevření přitom podpoří ZŠ a MŠ na Lyčkově náměstí v Karlíně. Společnost Lidl totiž daruje ZŠ a MŠ na Lyčkově náměstí z každého nákupu nad 300 Kč uskutečněného v tento den částku 50 Kč. Darované finance budou využity na nákup učebních pomůcek.

Prodejna v Karlíně není jedinou novou prodejnou v Praze a okolí, které se v současné době otvírají.  Jen týden před karlínskou prodejnou, 25. června, Lidl otevřel prodejnu nové generace v Horoměřicích s největším parkovištěm v České republice a vlastní autobusovou zastávkou Pražské integrované dopravy. A další prodejny připravuje. V červenci se pro zákazníky otevře i další prodejna nové generace v Praze 4 v ulici Lhotecká, a koncem roku další v Praze 10 v ulici V Korytech nebo v Kralupech nad Vltavou.

Lidl staví i momo Prahu. V polovině července otevře prodejnu nové generace také v Hlučíně.

Ve Znojmě pak zahájil v těchto dnech výstavbu nové prodejny. Ta by měla být otevřena také před koncem letošního roku.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 237 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem