Prestižní žebříček Fintech 100 hledá české start-upy

KPMG otevřela nominace pro letošní ročník žebříčku Fintech 100, který analyzuje prostředí finančních start-upů a odhaluje nové hvězdy v oboru. Přihláška je k dispozici na webu fintechinnovators.com do 3. srpna. Firmy se mohou přihlásit samy, nominovat je může i  veřejnost. Účast v soutěži je bezplatná. Vyhlášení výsledků proběhne v říjnu.

Žebříček Fintech 100 představuje společnosti, které využívají technologie a mění prostředí tradičního finančního sektoru. Oceňuje 50 top zavedených fintechových firem a 50 nově vzniklých perspektivních firem z celého světa, které zaujaly neotřelým řešením v oblasti finančních služeb. Seznam sestavuje investiční společnost H2 Ventures ve spolupráci s globální sítí KPMG. Vyhlášení výsledků proběhne v říjnu v australském Sydney na galavečeru během konference Sibos 2018, která je považována za jednu z nejdůležitějších globálních akcí pro finanční sektor.

Loňský ročník ovládla Čína

V roce 2017 v žebříčku Fintech 100 figurovaly start-upy z 29 zemí. Jednoznačně dominovaly čínské firmy, v první pětce byly hned čtyři. První místo si odnesla společnost Ant Financial, která patří pod obří internetový obchod Alibaba. Nejlepších 50 firem žebříčku vloni získalo investice v hodnotě 5 miliard dolarů.

Další informace o žebříčku Fintech 100 včetně metodologie najdete zde.

O KPMG Česká republika

KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, v současné době má více než 1000 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. Společnost poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva. Jako součást celosvětové sítě poradenských společností může KPMG Česká republika využít znalosti a zkušenosti více než 197 tisíc odborníků, kteří působí ve 154 státech světa.

Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka, a tak se označuje.  

Reklamy