Hyundai Motor Europe uzavřel první pololetí s novým prodejním rekordem

  • Hyundai Motor dosáhl v letošním roce svého nejlepšího výsledku za první pololetí s 291 052 evropskými registracemi
  • Nárůst o 7,5 % v porovnání s předchozím nejlepším prvním pololetím (2017)
  • Nejmladší produktová řada v automobilovém průmyslu: 90 % modelů je mladších než dva roky

Hyundai Motor dosáhl v roce 2018 svého historicky nejlepšího prodejního výsledku v Evropě díky nárůstu prodeje o 7,5 % v porovnání se stejným obdobím roku 2017. Vysoká poptávka po automobilech Hyundai přinesla rekordní počet 291 052 registrací od ledna do června 2018 podle údajů zveřejněných Evropským sdružením výrobců automobilů ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association). Prodeje značky Hyundai překonaly v prvních šesti měsících letošního roku průměrný růst evropského trhu (+2,8 %).

Hyundai modernizuje a rozšiřuje svou produktovou řadu, což se na důležitých evropských trzích odráží ve vysokém růstu poptávky zákazníků po automobilech této značky. V prvních šesti měsících roku 2018 byly v porovnání s první polovinou roku 2017 mimořádně úspěšné prodeje ve Francii (+26 %), Španělsku (+23 %) a Německu (+8 %), a přispěly tak k vynikajícím celkovým výsledkům společnosti Hyundai v Evropě. Hyundai Tucson zůstává nejprodávanějším modelem Hyundai v Evropě, následují ho modely i20, i10 a i30.

„Díky naší atraktivní a mladé produktové řadě jsme v první polovině roku 2018 dosáhli dalšího skvělého výsledku. Náš úspěšný příběh v Evropě tak pokračuje. Pro Evropu koncipovaná vozidla Hyundai přitahují ke značce nové zákazníky. Nové modely, jako je zcela nová Kona Electric nebo zcela nový NEXO, dokumentují inovativního ducha značky Hyundai i potenciál pro další úspěchy v souladu s měnícími se trendy. Nově uváděné modely, jako je nový Tucson nebo nový i20, podpoří pokračování pozitivního trendu vývoje prodeje i ve druhé polovině roku,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe.

Hyundai v poslední době uvedl na trh řadu nových modelů, včetně zcela nového elektromobilu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a zcela nového modelu Hyundai NEXO, poháněného palivovými články. Automobilka tak nabízí nejmladší produktovou řadu v automobilovém průmyslu. Celkem 90 % všech modelů není na trhu déle než dva roky. Nově uváděné modely přispívají k pozitivnímu vývoji prodeje značky Hyundai, která nabízí inovativní a nejmodernější technická řešení v souladu s požadavky zákazníků.

Reklamy