Hyundai uzavřel partnerství s fotbalovým klubem AS Řím

  • Hyundai Motor bude globálním automobilovým partnerem trojnásobného mistra nejvyšší italské fotbalové ligy „Serie A“
  • Logo Hyundai bude od příští sezony na zadní straně všech dresů AS Řím v domácích soutěžích

Hyundai Motor oznámil uzavření mnohaletého partnerství s fotbalovým klubem AS Řím. Na jeho základě se stane globálním automobilovým partnerem tohoto významného italského klubu. Od příští sezony až do roku 2021 bude logo značky Hyundai zdobit zadní stranu slavných červeno-zlatých dresů ve všech domácích soutěžích.

Je to poprvé, co Hyundai navázal tento druh partnerství na italském fotbalovém trhu. Značka bude úzce spolupracovat s AS Řím na vývoji řady inovativních iniciativ a cenných benefitů pro fanoušky klubu, jejichž cílem bude usnadnit fanouškům mobilitu a ještě více jim zpřístupnit fotbal.

Hyundai se v rámci nově uzavřeného partnerství zviditelní, kromě jiných práv, také v areálu klubu při domácích zápasech zobrazováním reklam na panelech LED po obvodu hrací plochy, v tréninkovém areálu klubu a prostřednictvím rozmanitých aktivit na sociálních sítích a v digitálních médiích.

Edin Džeko, Javier Pastore, Bryan Cristante a Cengiz Ünder, hráči „A“ týmu AS Řím, oslavují nové partnerství v právě zveřejněném videu, které bylo natočeno v tréninkovém zařízení Trigoria. Skupina nadšených fanoušků, pozvaná na exkluzivní prohlídku zázemí klubu, si ve videu užívá skutečně výjimečný okamžik, v němž je během jejich návštěvy nečekaně překvapí hráči a věnují jim individualizované dresy pro sezonu 2018/19. Podívejte se na video zde https://youtu.be/pv-4OdfJouY.

Hyundai tímto oznámením rozšiřuje své dlouhodobé angažmá ve světě fotbalu na nejvyšší úrovni, které zahrnuje nepřetržitou podporu národních a mezinárodních soutěží a turnajů v uplynulých 20 letech.

Partnerství s AS Řím také rozšiřuje portfolio sponzorství evropských fotbalových klubů po nedávno oznámených partnerstvích s kluby Chelsea FC v anglické Premier League, Club Atlético de Madrid ve španělské La Liga a Hertha BSC v Bundeslize, v jejichž rámci budou mít hráči logo Hyundai na rukávech dresů.

Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing a produkt, k tomu řekl: „Toto partnerství je pro značku Hyundai dalším milníkem, který po navázání smluvní spolupráce s kluby Chelsea FC v Londýně, Club Atlético de Madrid a Hertha BSC rozšiřuje seznam sponzorovaných fotbalových klubů v hlavních městech Evropy. AS Řím je dalším klubem s mimořádně vášnivými fanoušky, což souzní s naší strategií, která klade fanoušky do centra všech našich aktivit. Těšíme se, že se budeme moci těmto fanouškům odvděčit v průběhu nadcházející sezony a dalších let.“

Guido Fienga, provozní ředitel klubu AS Řím, uvedl: „Máme velkou radost, že můžeme oznámit uzavření našeho nového partnerství se společností Hyundai, jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů na světě. Vzhledem ke společné touze po inovacích a dokonalosti bylo uzavření této smlouvy velmi snadné. Budeme hrdě nosit označení Hyundai na zadní straně našich dresů a těšíme se na úzkou spolupráci se společností Hyundai při její snaze o zapojení našich fanoušků z celého světa do nejrůznějších zábavných aktivit.“

Značka Hyundai je vrcholným partnerem fotbalové federace FIFA od roku 1999, její spolupráce s UEFA trvala 18 let do roku 2017 a nadále intenzivně podporuje národní fotbalové týmy i jednotlivé kluby v mnoha zemích, mimo jiné Olympique Lyonnais ve Francii a od příští sezony Chelsea FC ve Velké Británii, Club Atlético de Madrid ve Španělsku a Hertha BSC v Německu.

 

Reklamy