Testovací jízda nestačí? Mototechna spouští úspěšnou službu Try & Buy na všech pobočkách v ČR

Praha, 6.8.2018Kufr je příliš malý, ve výbavě něco důležitého schází a motor by také mohl být silnější. To většinou zákazník během krátké testovací jízdy při koupi vozu nezjistí a nezáleží na tom, zda je z Brna nebo Prahy. Proto nyní Mototechna rozšiřuje na všechny své pobočky službu Try & Buy, která zájemcům umožní pronajmout si zánovní vůz až na měsíc. Pokud se zákazník rozhodne vůz koupit, cena pronájmu se odečte z jeho pořizovací ceny, v opačném případě jej může nezávazně vrátit. Pilotní provoz v Praze prokázal potenciál služby a u zákazníků sklízí úspěch. Říká to Stanislav Gálik, generální ředitel inovační laboratoře AuresLab, která službu pro Mototechnu vyvinula a zavedla.

Službu začala Mototechna testovat na pražské pobočce v prosinci 2017 a prakticky od začátku sbírá veskrze pozitivní reakce. „Zákazníkům hlavně odpadá stres ze situace, že po určité době zjistí nějakou nevyhovující vlastnost vozu. Typicky jde o vnitřní uspořádání nebo velikost,“ popisuje Stanislav Gálik.

Potvrzuje to i Martin Hrzanovič, který si svůj vůz před koupí zkoušel skrz Try & Buy zhruba tři týdny. „Po nich jsem si byl jistý, že už mě nic nepřekvapí a že přesně tohle auto chci,“ líčí svoji zkušenost.

Podle Gálika více než 80% zákazníků, kteří službu využijí, vůz nakonec i koupí. „Jednoznačně oceňují, že si kupují auto, které si mohli důkladně osahat a mají jistotu, že jim naprosto vyhovuje. Což je při mnohdy nemalé investici do něj klíčové. A ve výsledku to zákazníky ani nic nestojí,“ říká. Od spuštění Try & Buy na všechny pobočky si pak Mototechna podle něj slibuje hlavně zvýšení kvality služeb napříč Českou Republikou. „Zákazníci jsou stále náročnější a věřím, že tuto možnost ocení, ať už jsou z Brna, Hradce Králové, nebo Opavy,“ dodává Gálik.

Mototechna za prvních 6 měsíců roku 2018 prodala více než 5500 zánovních vozů a potvrzuje nárůst zájmu zákazníků o tento segment. „Atraktivita zánovních vozů neustále roste. Zákazníci už zjistili, že dostanou srovnatelné služby jako u nového s mnohem nižší cenou, zároveň na dodání vozu nemusí čekat a mají jej k dispozici ihned. Skrz Try & Buy je pak cesta k ideálnímu vozu ještě snazší,“ doplňuje Gálik.

O AuresLab:

Inovační laboratoř AuresLab zastřešuje inovační projekty sítě autocenter AAA AUTO. Od založení na počátku roku 2018 již představila několik úspěšných projektů jako prodej investičních vozů Mototechna Classic, službu dlouhodobého pronájmu Mototechna Drive nebo aplikaci pro řízení skladových zásob vozů pomocí umělé inteligence Stock Allocation. Výkonným ředitelem AuresLab je Stanislav Gálik, který dříve působil také na pozici poradce pro inovace v rámci České spořitelny, je v oboru start-up projektů a inovací již zkušeným manažerem, v minulosti založil a posléze úspěšně prodal módní značku Galard a spoluzaložil inovační centrum Unifer.

Reklamy