Na Košík.cz se daří produktům DELMART, nabídka zahrnuje už 500 položek

Češi mají enormní zájem o kvalitní potraviny od zahraničních farmářů nebo rodinných výrobců. Oblíbené jsou především uzeniny, vína, mléčné výrobky a antipasti ze Středomoří. DELMART proto přidává do online prodeje na Košík.cz další produkty a poprvé se se svou internetovou nabídkou dostává nad 500 položek. Potraviny DELMART si za tři měsíce od zařazení do sortimentu dokázaly najít cestu do každého pátého nákupu a patří k nejprodávanějším položkám na Košíku.

Mezi novými produkty přibyla především francouzská vína, kořenící směsi, pesta, nakládaná zelenina, paštiky nebo mléčné výrobky. Tak jako u ostatních produktů, i v tomto případě jde o výrobky malých značek z různých evropských regionů. Vybrány byly na základě obliby v kamenných prodejnách DELMART a zpětné vazby od zákazníků přímo na Košíku. 

„S radostí sleduji, jak se zákazníci zajímají o původ a složení potravin a začínají jednoznačně preferovat kvalitu nad cenou. Dokázali jsme jim zajistit odpovídající skladbu sortimentu potravin, vyznačujících se kvalitou a čerstvostí,“ uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Mým cílem je, aby si lidé na Košíku zařídili kompletní nákup složený z těch nejlepších potravin, aniž by měli pocit, že kvalita musí být drahá. Myslím, že už jsme opravdu blízko.

Pro Košík se tím uzavírá první etapa letošní obměny produktového portfolia. Do nabídky se dostala celá řada menších značek, které se zaměřují na kvalitu výroby a dobré složení výrobků nebo při výrobě a pěstování volí tradiční postupy. Díky tomu se v nabídce objevila například pekárna Breadway, staré české odrůdy rajčat z Čerstvě utrženo, maso a uzeniny od místních řezníků, jako je Farma Rýznar nebo Maso Klouda, či sekce malovýrobců nápojů Poctivé pití a s nimi další desítky produktů napříč kategoriemi. Spolu s DELMART tyto výrobky tvoří již přes 20 % celé nabídky potravin na Košíku. 

Reklamy