Hyundai rozšiřuje služby pro mobilitu v Indii

  • Hyundai Motor vstupuje na indický trh sdílení automobilů
  • Hyundai Motor a Revv budou spolupracovat na základě produktů pro sdílení automobilů a nových platforem pro poskytování služeb v oblasti mobility
  • Revv je nejrychleji rostoucí indickou společností v oblasti sdílení automobilů, které zákazníci sami řídí

Hyundai Motor Company, největší jihokorejský výrobce automobilů, uzavřel partnerství s nejrychleji rostoucí indickou společností v oblasti sdílení automobilů Revv. Cílem spolupráce bude vyvíjet inovativní služby pro sdílení automobilů a realizovat kreativní marketingové služby v Indii. Strategické partnerství, zahrnující investici společnosti Hyundai Motor do firmy Revv, přinese inovativní služby pro budoucí mobilitu. Tímto krokem Hyundai poprvé vstoupí na indický trh s mobilitou.

Strategická investice a partnerství umožní společnostem Hyundai Motor a Revv rozvíjet kompetence a technologie, nezbytné pro vedoucí postavení na budoucím trhu mobility v Indii. Tento trh v současnosti exponenciálně roste, z 900 milionů USD v roce 2016 na 1,5 miliardy USD v roce 2018. Prognózy předpokládají, že do roku 2020 se jeho objem zvětší na 2 miliardy USD. V současnosti je v Indii provozováno 15 000 sdílených vozidel. Do roku 2020 se očekává nárůst jejich počtu na 50 000 a do roku 2022 na 150 000.

Služby sdílení vozidel využívá především „generace Y“, která tvoří 35 procent indické populace. Potenciál růstu trhu se službami pro mobilitu je v této zemi větší než na ostatních globálních trzích.

„Indie je pro Hyundai Motor velmi důležitým trhem. Jako vedoucí značka na trhu budeme aktivně zavádět inovativní technologie společnosti Hyundai Motor, jimiž podpoříme transformaci indické společnosti,“ řekl Dr. Youngcho Chi, výkonný viceprezident divize pro strategii a technologie a člen představenstva pro oblast inovací ve společnosti Hyundai Motor Group. „Budeme investovat a navazovat partnerství v různých oblastech, abychom vyvinuli nejlepší systém mobility na světě.“

Hyundai bude jako jediná automobilová společnost mezi investory do společnosti Revv podporovat služby sdílení vozidel, včetně dodávek produktů pro sdílení vozidel, vývoje nových platforem k poskytování služeb pro mobilitu a produktového marketingu. Indičtí spotřebitelé tak budou moci získávat zkušenosti s vozidly společnosti Hyundai Motor dalšími zajímavými způsoby.

„Odvětví mobility prochází v globálním měřítku dramatickou proměnou, přičemž největší inovace se teprve rýsují na obzoru. Chceme být v čele vývoje inovativních řešení a společnost Hyundai Motor sehraje v realizaci této mise klíčovou roli,“ řekl Anupam Agarwal, spoluzakladatel společnosti Revv. „Hyundai Motor je v Indii zavedenou značkou a velmi nás těší, že s námi bude nyní sdílet společnou cestu. Toto partnerství nás přiblíží k realizaci naší vize na trhu mobility, a to díky hlubokému porozumění společnosti Hyundai Motor pro požadavky indických spotřebitelů a jejímu progresivnímu postoji k technicky vyspělým řešením v oblasti mobility,“ řekl Karan Jain, spoluzakladatel společnosti Revv.

Hyundai Motor India Limited (HMIL) je zásadní součástí globální exportní sítě společnosti Hyundai Motor. HMIL v současnosti vyváží automobily do 88 zemí v Africe, na Středním východě, v Latinské Americe, Austrálii a asijsko-pacifickém regionu. Od svého založení je největším vývozcem automobilů v Indii. Nejmodernější závod se zcela integrovanou výrobou nedaleko Čennaí se může pochlubit vyspělými technologiemi výroby, nejvyšší úrovní kvality a rozsáhlými kompetencemi v oblasti testování. HMIL letos slaví 20. výročí zahájení výroby a prodeje automobilů v Indii.

Hyundai Motor plánuje vytvořit nové zdroje pro další růst společnosti Revv vývojem inovativních služeb v oblasti mobility, které kombinují průkopnické technologie, jako je autonomní jízda nebo umělá inteligence, s ekonomikou sdílení. Účelem těchto aktivit je přispívat k dalšímu zvyšování kvality lidského života.

Hyundai Motor vylepšuje své služby v oblasti mobility ve významných oblastech celého světa. Společnost nabízí zákazníkům chytré a hodnotné služby, které reagují na rychlou změnu paradigmat v automobilovém průmyslu.

 

Reklamy