Vodafone se s platformou pro mladé #jetovtobě letos zaměřuje na povolání budoucnosti

23. srpna 2018, Praha – Myšlenka, která stojí za realizací kampaně Future job v rámci platformy #jetovtobě, vychází z průzkumu společnosti Dell. Z toho vyšlo, že až 85 % pracovních pozic, které budou existovat v roce 2030, dnes ještě ani neexistují. Vodafone se rozhodl ukázat možný vývoj pracovního trhu.  Přizval si k tomu čtveřici ambasadorů a Bena Cristovao.

Právě ambasadoři projektu #jetovtobě se stanou těmi odborníky, kteří budou povolání budoucnosti školit” v rámci výzev a workshopů. Je to skupina mladých lidí, kteří patří ke špičkám ve svém oboru. Několik z nich se umístilo i v prestižním žebříčku 30 pod 30 časopisu Forbes. Ti mají najít mladé lidi se zájmem o “nová povolání” pomocí výzev a umožnit jim si tyto profese vyzkoušet v praxi.

Pohni prstem a zachraň lidský život

První výzvu projektu Vodafone #jetovtobě startuje Jan Mittner, nejlepší český závodník s drony a majitel týmu Rotorama. Ten spolu se třemi vybranými kandidáty bude ve spolupráci s Vodní záchrannou službou ČČK hledat způsob, jak drony využít k záchraně lidských životů.

Projekt Vodafone #jetovtobě jsem se rozhodl podpořit, protože se mi líbí celková myšlenka i konkrétní zaměření na pozitivní využití dronů. Rád říkám, že FPV drony poskytují lidem bezprecedentní volnost pohybu prostorem. Využití pro záchrannou službu je pak vizí, jak lze tuto technologii v blízké budoucnosti prakticky uplatnit,” vypráví Jan Mittner.

Technologie a móda se propojí, jako nikdy v historii

V druhé výzvě dostanou prostor milovníci módy, kteří budou mít možnost vytvořit nadčasovou kolekci, která bude využívat technologické novinky s populární módní návrhářkou, Ivou Burketovou. Iva se dostala na vrchol české módní scény především díky své značce ODIVI. Společný výsledek ambasadorky a jejich svěřenců bude představen v rámci nejprestižnější módní akce v ČR – Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Mistři světa hledají profi gamery

To, že hraní onlinových her není jen zábava pro děti, je vidět už několik let. Gaming je aktuálně nejrychleji rostoucí sportovní odvětví. Profesionální hráči jsou již zaměstnáváni v mezinárodních týmech, jejich platy raketově rostou, jsou to skutečné celebrity mezi mladými. Zároveň se připravují jako sportovci – mají trenéry koordinace, kondice atd. Český tým eSuba od roku 2004 získal 1 452 medailových umístění na turnajích po celém světě včetně 2 titulů mistrů světa a bude ve třetí výzvě učit, co znamená být profi gamer na nejvyšší úrovni.

Zelenina na Marsu? Jak na to, prozradí Jan Lukačevič

Jan Lukačevič je vědec spolupracující s NASA. Jan dá dohromady tým mladých vědců, kteří budou pěstovat zeleninu takovým způsobem, který se přibližuje vizím zemědělství na Marsu. Až zeleninu s pomocí svých znalostí a nejmodernějších technologií vypěstují, zpracují ji podle originálních receptů a budou ji prodávat v pop-up obchodě jako «jídlo z Marsu». Jan Lukačevič je totiž také skvělý kuchař! 

 

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než třem milionům zákazníků. Od roku 2007 přináší Vodafone komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje více než milion firemních SIM karet. O rok později Vodafone představil Turbo Internet a začal rychlým mobilním internetem pokrývat venkov a menší města. V současnosti nabízí nejrychlejší a nejrozšířenější síť mobilního internetu na tuzemském trhu. Aktuálně se Vodafone soustředí na rozšiřování LTE do všech koutů České republiky. V souladu s principy udržitelného podnikání se Vodafone začátkem roku 2015 přestěhoval do nové, ekologické centrály ve Stodůlkách. Jeho Nadace Vodafone již rozdělila více než 195 milionů korun. Za 12 let od svého založení se dostala na přední místa v hodnocení firemních nadací. Patří mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na www.vodafone.cz

Reklamy