Nový Hyundai Tucson přichází na evropský trh s kampaní „Hard work works“

  • Komunikační kampaň „Hard work works“ byla spuštěna v létě 2018 v souvislosti se zahájením prodeje nového modelu Hyundai Tucson
  • Úspěšné SUV, vyráběné v Nošovicích u Frýdku-Místku, ztělesňuje ducha značky Hyundai, zdůrazňovaného rovněž v komunikační kampani
  • INNOCEAN Worldwide Europe je vedoucí agenturou, která kampaň realizovala

Hyundai Motor spouští komunikační kampaň „Hard work works“ (Tvrdá práce se vyplácí) v rámci uvedení nového modelu Tucson na trh v létě 2018. Slogan vznikl na základě analogie mezi vytrvalostí a cílevědomým usilováním cílové skupiny zákazníků modelu Tucson a značkou Hyundai. Zdůrazňuje, že úspěch není výsledkem náhody. Tvrdá práce není pro značku Hyundai ani pro její zákazníky neznámým pojmem, protože úspěchů dosahují na základě disciplíny a ambicí, díky nimž se dostali až tam, kde jsou dnes. Kromě reklam v tištěných a internetových médiích je součástí kampaně také propagační video „Lucky Guy“ (Šťastný chlap). Video ukazuje třicátníka, který se doma aktivně věnuje své rodině, intenzivně pracuje v kanceláři a vášnivě řídí svůj nový vůz Tucson. To, co ostatním připadá jako pouhé štěstí, je ve skutečnosti výsledkem jeho cílevědomé činnosti. Jedná se o jednoduchou pravdu, avšak s dalekosáhlými důsledky, kterou chce Hyundai se svým publikem oslavovat: čím intenzivněji pracuješ, tím jsi šťastnější.

„Naše značka dosáhla během pouhých 50 let obrovského pokroku, a stejně jako naši zákazníci, kteří se rozhodují pro model Tucson, cílevědomě a vytrvale usiluje o dosažení svých ambiciózních cílů,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za produkt a marketing. „Společnost Hyundai Motor je dnes díky svému odhodlání jedním z klíčových hráčů v automobilovém průmyslu a naši zákazníci kupují produkty, které milují. Tucson rozhodujícím způsobem přispívá k našim pokračujícím úspěchům jako nejprodávanější model Hyundai v Evropě s více než 400 000 prodanými vozy od jeho představení v roce 2015.“

Agenturou odpovědnou za kreativní koncept kampaně „Hard work works“ je INNOCEAN Worldwide Europe, společnost poskytující komplexní služby v oblasti marketingové komunikace a součást koncernu Hyundai Motor Group. Členové realizačního týmu projektu jsou Gabriel Mattar (ředitel a člen představenstva pro oblast kreativity), Ricardo Wolff (výkonný ředitel kreativní sekce), Morten Frantz (vedoucí kreativní produkce), Andrea Razeto (obchodní ředitel) a Sven Kübler (finanční ředitel). Filmová produkční společnost Tempomedia Filmproduktion GmbH vyrobila pro kampaň video ve spolupráci s režijní skupinou Guard Brothers, s Tedem Guardem jako zodpovědným vedoucím střihu, Marcelem Zyskindem jako režisérem a Fredericem Schlosserem jako kameramanem.

Nový Tucson, vyráběný v Nošovicích u Frýdku-Místku, nabízí zákazníkům zásadně modernizovaný design, konektivitu a bezpečnost. Nová poháněcí ústrojí navíc zvyšují hospodárnost provozu. Tucson je díky tomu ještě spolehlivějším partnerem pro cestování na silnici i mimo zpevněné cesty. Co se týká vzhledu, bestseller značky Hyundai má nyní kaskádovitou masku chladiče, která je společným rodinným znakem všech modelů Hyundai, a nový design předních světlometů i zadních svítilen. Automobil je kromě toho vybaven nejlepšími bezpečnostními prvky ve své třídě, v níž zaujímá vedoucí postavení. Komfortní a praktická výbava například zahrnuje nový audiosystém Display Audio a novou zvukovou aparaturu Krell. Nový Tucson navíc poprvé nabízí prostorový kamerový systém SVM (Surround View Monitor) a chytrý tempomat SCC (Smart Cruise Control) s funkcí Stop & Go. Na evropských trzích je automobil k dispozici od léta 2018.

 

Reklamy