Panasonic Toughbook slaví 100. výročí společnosti Panasonic

Odolné notebooky, tablety a handheldová zařízení Panasonic Toughbook mají ideální předpoklady naplňovat budoucí potřeby mobilních pracovníků.

Od svého založení v roce 1918 bylo cílem společnosti Panasonic zlepšit životy lidí. Tento postoj je i dnes vyjádřen ve vizi společnosti, kterou je vytváření „lepšího života a lepšího světa“. Od zdokonalené zásuvky vyrobené v roce 1918 přes elektrickou žehličku ve dvacátých letech a první pračku, televizi a ledničky v letech padesátých reagovaly inovativní produkty a řešení společnosti Panasonic na potřeby své doby. 

Tradice Panasonic Toughbook spadá do doby před 30 lety, do roku 1987, kdy společnost Panasonic začala vyrábět přenosné počítače. Po uvedení prvního odolného notebooku Panasonic Toughbook CF-25 v roce 1996 se společnost rozhodla vybudovat specializovaný závod na odolná zařízení v japonském Kóbe.

V posledních 20 letech zaujímala společnost Panasonic vedoucí místo na evropském trhu s odolnými notebooky a tablety. Podle poslední analýzy VDC Research má Panasonic v současné době 67% podíl na trhu v prodejích odolných notebooků a 56% podíl na trhu v prodejích odolných tabletů. V roce 2016 se v Evropě v rámci řady Panasonic Toughbook a Toughpad prodalo víc odolných notebooků a tabletů, než kolik prodal celý zbytek trhu s odolnými notebooky a tablety dohromady.

Dnes se zaměření společnosti na odolná mobilní zařízení rozšířilo na handheldová zařízení. S téměř třetinou nabídky produktů věnovanou tomuto trhu zaznamenala společnost Panasonic v tomto sektoru meziroční nárůst o 176 %.

Mezi zásadní milníky ve 100leté historii Panasonic patří

Společnost Panasonic v roce 1918 založil Kónosuke Macušita. V témže roce Panasonic představil svou první inovaci, vylepšenou připojovací zásuvku. Od tohoto dne společnost nadále přicházela s dalším průkopnickým sortimentem:

  • 1927: Panasonic představil svůj vůbec první domácí spotřebič, elektrickou žehličku
  • 1937: Vysoušeče vlasů Panasonic se ve světe těšily velké oblibě již od uvedení prvního modelu
  • 1952: Panasonic představil svou první televizi
  • 1958: Panasonic uvedl na trh svou první klimatizaci do místnosti
  • 1965: Panasonic uvedl na trh první produkt pod značkou Technics
  • 1977: Panasonic zkombinoval konvekční a mikrovlnnou troubu
  • 1982: Panasonic představil první zákaznickou videokameru a přenosný rekordér
  • 1996 Panasonic představil první odolný notebook Toughbook CF-25
  • 2008: Panasonic uvedl na trh Lumix G – první bezzrcadlový fotoaparát na světě. Tento vynález zásadně proměnil svět fotografie
  • 2018: Panasonic do zábavních systémů v autě zavedl hlasové ovládání

Více informací o dalších inovacích a důležitých milnících společnosti Panasonic během posledních 100 let naleznete zde: https://www.panasonic.com/cz/Panasonic-100th-Anniversary/the-product-story.html

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch. Společnost PSCEU se zabývá šesti kategoriemi produktů:

  • Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.
  • Communication Solutions nabízí nejlepší telefonní systémy, terminálová zařízení SIP a profesionální „síťové“ skenery, díky kterým se můžete soustředit na komunikaci, nikoli na připojení.
  • Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků a odolných podnikových tabletů (VDC Research, březen 2018).
  • Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné.
  • Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.
  • Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

About Panasonic

Panasonic Corporation is a worldwide leader in the development of diverse electronics technologies and solutions for customers in the consumer electronics, housing, automotive, and B2B businesses. Celebrating its 100th anniversary in 2018, the company has expanded globally and now operates 591 subsidiaries and 88 associated companies worldwide, recording consolidated net sales of Euro 61.4 billion for the year ended March 31, 2018. Committed to pursuing new value through innovation across divisional lines, the company uses its technologies to create a better life and a better world for its customers. To learn more about Panasonic: http://www.panasonic.com/global

 

Reklamy