Lidl a Evropa 2 zahajují školní rok soutěží “Nejdelší účtenka” pro školy o lyžarské zájezdy

Od pondělí 10. září startuje soutěž o nejdelší účtenku pro všechny třídy druhého stupně ZŠ a střední školy. Pořádají ji prodejny Lidl společně s rádiem Evropa 2. Vítězná třída získá kompletně zajištěný lyžařský zájezd na českých horách včetně instruktorů a skipasů pro všechny žáky.

Společnost Lidl se rozhodla zahájit letošní školní rok soutěží s názvem “Nejdelší účtenka”, ve které se hraje o lyžařské zájezdy pro žáky a studenty tříd, kteří v rámci výuky tradičně jezdí na “lyžáky”.

Soutěž je určena druhým stupňům ZŠ a všem třídám SŠ a SOŠ. Zapojit se je velmi jednoduché. Stačí namotivovat všechny spolužáky, známé, rodinu a v termínu od 10. 9. do 30. 9. 2018 sbírat účtenky za nákup v prodejnách Lidl. Tyto účtenky pak stačí spojit a zaslat jako nejdelší možnou účtenku na adresu rádia Evropa 2 – Wenzigova 4, Praha 2.

Účastníkem se vždy stává 1 pověřený žák/student za 1 třídu, který nejdelší účtenku zašle. Každá třída může poslat vždy jen 1 účtenku. V případě většího počtu se do soutěže zařadí ta nejdelší. Vítěz bude slavnostně vyhlášen 8. 10. 2018 ve vysílání rádia Evropa 2.

O co se přesně hraje?

  1. místo: lyžařský zájezd pro celou třídu s instruktory a diskotékou rádia Evropa 2
  2. místo: lyžařský zájezd pro celou třídu s instruktory
  3. místo: lyžařský zájezd pro celou třídu
  4. místo: Bluetooth sluchátka SILVERCREST SBTH 4.1 pro celou třídu (všechny žáky + doprovod)
  5. místo:  Mini Bluetooth reproduktor SILVERCREST SBL 4.1 A1 pro celou třídu (všechny žáky)

Více informací a speciální spot s Liborem Boučkem naleznete zde: https://www.lidl.cz/cs/Za-nejdelsi-uctenku-lyzak-pro-celou-tridu.htm

Tuto soutěž pořádá Lidl již podruhé. Pro velký úspěch, kterou před několika lety zaznamenala, jsme se rozhodli ji zopakovat.

Soutěž bude promována v letácích Lidl, na soc. sítích a na kanálech rádia Evropa 2.

 

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 236 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

 

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem