Realitní premiéra a hned rekord. To byla kampaň Bidli na Fundliftu

Praha, 12. září 2018 – Realitní premiéra zajistila investiční platformě Fundlift rekord. Největší online crowdfundingová kampaň, jaká se kdy na území České republiky uskutečnila, byla úspěšně zafinancována. Společnost Bidli holding, která v rámci svých dceřiných firem nabízí komplexní portfolio služeb souvisejících s bydlením, získala od investorů téměř 19 milionů korun na zahájení realizace developerského projektu Bidli v Rodově.

Kampaň Bidli holding byla slavnostně spuštěna na druhých narozeninách Fundliftu v Operu. A byla navýšena z původních deseti na dvacet milionů korun, když k získání prvních deseti milionů stačil necelý týden. „Za zmínku stojí i to, že na úrovni přes 100 tisíc korun do kampaně investovalo více než 50 investorů,“ říká Anna Richtrová z Fundliftu.

„Na západě je objem financování nemovitostních projektů formou crowdfundingu obrovský a byl zde předpoklad, že o takovýto projekt bude zájem i ze strany investorů na Fundliftu. Je ale pravda, že především rychlost úpisu prvních 10 milionů byla extrémní,“ uvedl CEO Fundliftu Radek Musil.

Fundlift plánuje další developerské kampaně. „Je to směr, kterým se chceme vydat. Ještě během letošního roku bychom rádi spustili minimálně dvě obdobné projekty,“ dodává Musil.

Největší kampaní v historii Fundliftu, který byl spuštěn v květnu 2016, byla kampaň pro StartupYard, od investorů se podařilo vybrat 20 milionů korun. Jednalo se však o neveřejnou nabídku. Největší klasickou kampaní bylo tak právě Bidli.

Skupina Bidli je dnes prezentovaná celkem 32 pobočkami a 500 průvodci, kteří nabízejí hypoteční úvěry, reality, stavby, developerské projekty a všechny další produkty, které Bidli nabízí, což zahrnuje i energie nebo interiéry. Výstavba, i pro klienty s předschválenými úvěry, probíhá v unikátních lokalitách a za pomoci nízkoenergetické technologie výstavby. Následná nabídka funguje ve spolupráci s informačním systémem a je založena na párovacím systému nabídky a poptávky.

„Byť má Bidli holding spoustu dceřiných společností, nejsou to firmy vedené zvlášť. Sice má každá svého ředitele a produktové manažery, ale business se buduje společně. Všichni naši poradci, které nazýváme průvodci na cestě za vlastním bydlením, nabízejí všechny služby všech dceřiných společností skupiny Bidli,“ říká Jiří Lejnar, předseda představenstva Bidli holding.

Peníze od investorů získalo již 39 projektů, z toho 33 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise. Aktuálně mohou lidé investovat do kampaní B&Bartoni, iNETPrint nebo HOP Areny. „K dnešnímu dni bylo na Fundliftu celkem investováno více než 222 milionů korun,“ dodala Richtrová.

O BIDLI holding, a.s.:

Společnost BIDLI holding, a.s. je skupina, která v rámci svých dceřiných firem sdružuje veškeré služby spojené s bydlením pod jednu střechu. V rámci skupiny Bidli poskytuje vše od nákupu a prodeje nemovitostí, přes zprostředkování financování až po výstavbu vlastního bydlení včetně interiérů a dodávku energií.

O Fundliftu:

Fundlift je investment-crowdfundingová platforma, která umožňuje investice do společností prostřednictvím koupě konvertibilních investičních certifikátů, minibondů, nebo investování do podílů společností. Podporuje začínající firmy a podílí se na jejich potenciálním úspěchu. Fundlift byl spuštěn v květnu 2016. Peníze od investorů získalo již 39 projektů, z toho 33 pro velký zájem investorů navyšovalo cílovou částku emise. Celková zafinancována částka již přesáhla 222 milionů korun.

O Roklenu:

Fundlift je součástí finanční skupiny Roklen, která byla založena v roce 2014 jako první česká fintech investiční skupina. Roklen nabízí finanční služby podnikatelům, společnostem i privátním klientům: devizové směny a platby RoklenFx, služby Corporate Finance, ekonomické a finanční zpravodajství Roklen24.cz, obchodování s cennými papíry a investičními instrumenty a služby asset managementu. Roklen podléhá regulatornímu dohledu České národní banky.

Reklamy