Praha, 19. září 2018 -– Tým social media agentury Socialsharks se stále rozrůstá. Po Zbránkové přichází do agentury Klára Eiglová (27). Klára nastupuje na pozici Social media manager a bude spravovat sociální sítě kávy Marila, obchodního centra Quadrio, Kinder Bueno a životního pojištění Flexi.
Do Socialsharks přichází z Modré pyramidy, kde měla na starosti regionální komunikaci, vedení produktových kampaní a organizaci eventů. Klára má spoustu zkušeností z oblasti médií, neboť téměř dva roky působila ve vydavatelství Empresa media. Jako Marketing specialist zde komunikovala s klienty, plánovala mediální kampaně a zajišťovala produkci na veletrzích a konferencích.
„Poslední dva roky neustále rosteme. S novými klienty a projekty přichází nové výzvy, na které se snažíme co nejlépe reagovat. Přijímání kvalitních a zkušených lidí je jedním ze způsobů, jak těmto výzvám čelit a já věřím, že plujeme správným směrem.“ říká CEO Socialsharks Nikol Stolle.
Socialsharks jsou největší českou social media agenturou, fungující od roku 2008. Mimo lokálního
trhu operují na Slovensku, Gruzii a Ázerbájdžánu. Specializují se na budování komunit, komunikaci a
marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál
sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se
Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým
mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, UniCredit Bank, Ferrero, The
Walt Disney, Staropramen.