Influencerky si vyzkoušely, co se dá stihnout za 15 vteřin v nové kampani WeDigital pro AVON

AVON zapojil influencerky do své kampaně na novou produktovou řadu AVON Anew Perfect Skin, která je určena pro mladé ženy mileniálky. Využil při komunikaci její hlavní výhodu, kterou je aplikace během pouhých 15 vteřin. Česká YouTuberka Bé Hà a slovenská fitness instagramerka Tatiana Žideková tak na videu soutěží v tom, co dalšího se dá právě za 15 vteřin stihnout. Video s influencerkami, které získalo přes 800.000 zhlédnutí a dodívalo ho do konce 80 % publika, připravila agentura WeDigital.

„Připravili jsme produkt určený speciálně pro mladé ženy, takzvané mileniálky. Mladistvý design a rychlé a snadné použití je to, co od něj cílová skupina očekává. Důležité bylo tedy komunikovat především 15vteřinovou aplikaci, a to způsobem, který mileniálky osloví“, říká Lutfia Volfová, senior PR specialistka společnosti AVON.

Z tohoto důvodu byly pro propagaci vybrány česká YouTuberka Bé a slovenská fitness instagramerka Tatiana Žideková. Na videu, které se nese v duchu komunikační linky “Co všechno stihneš / nestihneš za 15 vteřin?”, soutěží v nejrůznějších discilínách, které mají zvládnout právě za tento krátký časový úsek. Video s influencerkami připravila online agentura WeDigital, která ho tak chtěla přiblížit právě cílové skupině mileniálek. Kromě videa se soutěžícími influencerkami vytvořila WeDigital také minutový reklamní spot určený pro In-streamovou kampaň.

„Chtěli jsme divačkám prostřednictvím soutěžení mezi influencerkami jednoduše ale vtipně ukázat, že je 15 vteřin skutečně neuvěřitelně krátká doba. A to se nám povedlo. Celkem kampaň získala 800.000 zhlédnutí. Placený spot navíc nepřeskočilo a dodívalo do konce celých 80 % publika“, popisuje zrod kreativního videa Andrea Hurychová.

WeDigital je agentura se zaměřením na online video strategii, obsah a influencery. Expertní tým vede Google certifikovaná trenérka a manažerka prvního ročníku festivalu Utubering Praha Andrea Hurychová. Cílem agentury je posílení značky díky správnému obsahu a vhodné video marketingové strategii. Za tímto účelem pomáhá značkám sdílet jejich příběh pomocí influencerů na YouTube, Instagramu, Facebooku, blozích a dalších sociálních médiích. WeDigital spolupracovala například s Českým olympijským týmem na vybudování největšího sportovního YouTube kanálu v České republice, který má přes 30.000 uživatelů a 3.000.000 zhlédnutí nebo tvořila obsahová videa pro Zoot.cz. Kampaně s influencery připravovala agentura také například pro značky Excelent a Frisco od Plzeňského Prazdroje nebo pro AVON.