Adastra získala 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Posiluje tím roli lídra v oblasti digitalizace

Praha, 25. září 2018 – Technologická a konzultační společnost Adastra Group koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům tak nyní může mimo komplexních služeb v rámci digitalizace společností nabídnout navíc i marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

“Podílem v  Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ uvádí Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR. „Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ dodává Kysela.

Adastra tak svým klientům nově nabízí kromě komplexních služeb v oblasti digitalizace, ať už jde o byznys consulting, implementaci datových řešení využívajících inovativní technologie jako big data, pokročilou analytiku, strojové učení, umělou inteligenci či internet věcí a podobně, až po vývoj mobilních aplikací, také marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

Pro úspěšnou digitalizaci společnosti je nutné kladné přijetí inovativních řešení jak interně, tedy ze strany zaměstnanců, tak externě mezi zákazníky. Vývoj nových produktů se neustále zrychluje a externí kreativní a marketingové agentury podle Filipa Líbala, generálního ředitele Probostonu, často tráví hodiny pochopením dané problematiky, poznáním klienta a testováním navrženého řešení bez podrobné znalosti reálného využití. To vše zpomaluje a prodražuje přechod k digitalizaci. Navíc s rizikem, že zaměstnanci ani zákazníci technologické změny nepřijmou.

“Společně s Adastrou jsme schopni vytvořit i zrealizovat marketingovou strategii pro implementaci nových řešení v oblasti digitalizace společností a představit ji jak v interní komunikaci, tak směrem ven k zákazníkům. Naše agentura se vždy zaměřovala na technologicky orientované klienty, kteří jsou totožní s cílovými skupinami Adastry, tedy na oblasti telca, pojišťovnictví a bankovnictví,“ vysvětluje Líbal.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Právě úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií umožní zákazníkům Adastry dopřát jejich klientům skutečný zážitek z digitalizace. Pokud je marketingový tým součástí vývoje nových řešení od samého počátku, dochází podle zkušeností Adastry i Probostonu k výrazně lepšímu byznysovému využití daného řešení.

O společnosti Adastra

Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává funkční odvětvová řešení usnadňující přechod do digitální éry. Od svého vzniku v roce 2000 se zaměřuje na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů. Data i nadále stojí v centru všech aktivit firmy. Hlavní kompetence se postupně rozšířily o oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělou inteligenci nebo vývoj mobilních aplikací. Cílem společnosti je prostřednictvím chytrých datových řešení přispívat k rozvoji byznysu zákazníků. Patří mezi ně přední globální i lokální společnosti z oblasti financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, obchodu, automobilového průmyslu a řady dalších odvětví včetně státní správy. Zhruba 1500 konzultantů Adastry realizuje projekty po celém světě z 12 kanceláří. Obrat společnosti v roce 2017 překonal 3 miliardy korun. Více na www.adastra.cz nebo www.adastragrp.com.

Reklamy