Canon Europe ukazuje značkám, jak mohou tiskem vzbudit emoce

PRAHA, 25. září 2018 – Společnost Canon Europe pořádá tento týden v předváděcím zákaznickém centru v německém Poingu dvě akce, na nichž představí možnosti reklamního tisku pro kampaně značek. Future Promotion Forum, vůbec první akce svého druhu, se bude konat 25. září a navážou na ni obchodní dny produkčního tisku Production Printing Business Days ve dnech 26. – 27. září. Dohromady tyto dvě akce uvítají až 800 návštěvníků z různých oborů, například z nakladatelství, přímého marketingu, zákazníky z oblasti korporátního a komerčního tisku nebo brandingu komerčních prostor.

Mottem obou akcí je „vzbudit tiskem emoce“ a jejich účelem předvést, jakou roli zastává tisk v dnešních marketingových kampaních prostupujících všemi kanály a jak může tisk digitální marketing efektivně doplňovat. Zákazníci se dozví, jak mohou kombinací digitálního tisku s variabilními spotřebitelskými údaji vytěžit z kampaní co nejvíce, aby zajistili dynamickou, personalizovanou a jasnou komunikaci značky. V současnosti je možné díky digitální technologii tisku personalizovat široké spektrum reklamního tisku,  jenž tvoří součást širší brandové kampaně – od cíleného přímého marketingu, který má nalákat zákazníky do obchodu, přes POS materiály podporující prodej po dekorace interiérů umocňující dojem, jakým značka na zákazníka působí.

Future Promotion Forum

Konferenci Future Promotion Forum zahájí Nick Morris, zakládající partner společnosti Canvas8 London, který promluví o tom, jak se proměňuje chování, očekávání a ambice zákazníků a jaký vliv to do budoucna bude mít na reklamní komunikaci. Následovat bude projev Ulbe Jelluma, generálního ředitele společnosti Print Power Europe, jenž se dotkne tématu použití tisku v rámci marketingového mixu. Profesor Dr. Philippe Baecke, docent vyučující marketing na Vlerick Business School, pohovoří o tom, jak co nejlépe zacílit na zákazníka, když žijeme ve světě s mnoha komunikačními kanály a máme k dispozici chytrá data. Toto téma dále rozvine Susan Fulczynski, procesní a projektová manažerka prodejce módy Bonprix sídlícího v Hamburku, a prozradí, proč je personalizovaný tisk klíčovým prvkem strategie zákaznického marketingu společnosti. Komunikační poradce Gerhard Maertterer potom rozebere, jak mohou odborníci na marketing zlepšit svůj konverzní poměr pomocí vysoce individualizované tištěné komunikace. Provozní ředitel společnosti Adnymics Tobias Kieltsch akci uzavře svojí přednáškou o tom, jak je možné zvýšit výnosy použitím dat pro chytrou komunikaci.

„V marketingu nezáleží pouze na kreativitě, ale také na způsobu, jak dostat klíčové sdělení ke správnému publiku v pravý čas a ve vhodné formě. Přestože masová komunikace oslovuje velké množství lidí, není její obsah relevantní pro každého jednotlivého zákazníka. Správou zákaznických dat a jejich kombinací s moderními inovativními digitálními tiskovými řešeními od společností, jako je Canon, je možné reklamní tisk pro každého zákazníka personalizovat, stejně jako je tomu u on-line komunikace,“ uvádí profesor Dr. Philippe Baecke. „Značky nedokáží plně využít všech možností reklamního tisku, dokud nepochopí, jaká data o svých zákaznících sbírají a jak je mohou vytěžit. Čím více budou značky schopné přizpůsobit reklamní sdělení zákazníkům, tím úspěšnější budou ve vyvolání zájmu na emoční rovině,“ podotýká.

Akce bude pro návštěvníky inspirativní, protože jim nabídne příklady vysoce kvalitních aplikací, a zároveň podpoří také představení nové fotoknihy s titulem „Speed“. Tato kniha byla vytištěna na tiskárně Océ ProStream 1000 a obsahuje snímky příslušníků britských subkultur pocházející z uplynulých dvou dekád, včetně modernistů, rockerů, cyklistů, motorkářů a nadšenců do klasických aut, které pořídil dokumentární fotograf Horstem Friedrichsem.

Společnost Canon dále představí individualizované aplikace direct mailu, jednak jako součást širšího modelu značkové kampaně, ale také jako další podporu vydání knihy. Budou mezi nimi například pohledy, časopisy či reklamní katalogové časopisy, stejně jako reklamní grafika včetně plakátů a transparentů. Veškeré marketingové materiály související s knihou, včetně množství fotografií a fine art aplikací, budou vytištěny pomocí širokého portfolia maloformátových i velkoformátových digitálních tiskových řešení od společnosti Canon.

„Jako fotograf jsem se naučil, jak důležité je mít blízký vztah s firmami, které moje fotografie tisknou. Musíme spolupracovat, aby bylo v tisku možné dosáhnout požadované kvality. Dodavatele tiskových služeb vidím jako umělce, kteří fyzickým tiskem pomáhají vdechnout život tomu, co já vidím objektivem. Canon mi ukázal, že neexistují žádné meze kreativity, pokud jde o to, co je možné dnešní digitální tiskovou technologií dosáhnout. Z jediného snímku teď mohu vytvořit celou řadu produktů a použít k tomu množství různých materiálů,“ říká Horst Friedrichs.

Účastníci akce Future Promotion Forum si také mohou prohlédnout kampaň fiktivní kosmetické značky Elemental. Ta byla vytvořena společností Canon, aby ukázala, jakým způsobem tisk posiluje povědomí zákazníků o brandu, informuje a dokáže je zaujmout na různých místech, kde se během své cesty po nákupech se značkou setkávají.

Production Printing Business Days

Výstava Production Printing Business Days nabízí klientům společnosti Canon a potenciálním zákazníkům z celého regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) možnost prohlédnout si nejnovější technologické inovace pod jednou střechou. Portfolio technologií Canon, které se na výstavě letos představí, zahrnuje vysokoobjemové inkoustové produkční tiskárny s kontinuálním podáváním a řezáním (série Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ VarioPrint i300, série Océ LabelStream 4000), produkční a lehké produkční tonerové tiskárny (imagePRESS C10000VP, imagePRESS C850/C750, série Océ VarioPrint TITAN 6000, Océ varioPRINT 140) i širokoformátové stroje pro flatbed i roll-to-roll tisk (Océ Arizona 1280 a 6170, Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 3700, imagePROGRAF PRO-4000S). Představí se také řešení pro řízení workflow, včetně souboru programů PRISMA, Quadient Inspire, Ironsides, EFI MarketDirect, Axode a Digital StoreFront (DSF).

Po úvodním projevu Jeppe Frandsena, výkonného viceprezidenta společnosti Canon Europe, se slova ujme podnikatel Richard Askam, který promluví o klíčových bodech nové role tisku v dnešním digitálním světě.

„Digitální technologie mají dopad snad na každé odvětví. Značky i poskytovatelé tiskových služeb musí porozumět tomu, co mohou  díky novým inovacím přinášet spotřebitelům. Ale pouze kolektivní změna v tomto odvětví pomůže rozvíjet nové, kreativní myšlenky – a čím dříve toto odvětví spojí síly, tím dříve si značky uvědomí potenciál tisku. Progresivně smýšlející značky musejí hledat inovativní způsoby, jak využít tisk jako médium pro sdělování příběhů, pro komunikaci a jako prostředek pro upoutání pozornosti zákazníků. Pokud se to podaří, má odvětví tisku příležitost stát se inovátorem,“ vysvětluje Richard Askam.

Návštěvníci si budou moci prohlédnout end-to-end řešení a zúčastnit se krátkých panelových diskusí na téma „Jak přeměnit vizi komunikace se zákazníky v příležitost.“

„Zahájením akce Future Promotion Forum a pokračováním úspěšné výstavy Production Printing Business Days se snažíme docílit toho, aby se setkávali zákazníci tiskového průmyslu z různých oblastí tohoto odvětví, včetně vlastníků značek a nakladatelství, abychom jim pomohli proměnit jejich kreativní vizi ve skutečnost. Canon nabízí odborné znalosti a technologická řešení, díky nimž je možné vytvářet vysoce kvalitní aplikace, ale pouze podporou dialogu mezi všemi články v dodavatelském řetězci budeme moci odhalit všechny nové obchodní příležitosti, které nám digitální tisk nabízí. Doufáme, že se nám podaří díky programu s vizionářskými řečníky a bohatému výběru reálných aplikací inspirovat naše návštěvníky, aby dokázali lépe zaujmout cílové skupiny tím, že pomocí tisku vzbudí jejich emoce,“ dodává Jeppe Frandsen, výkonný viceprezident Canon Europe.

  O společnosti Canon Europe

Canon Europe je zastoupení japonské společnosti Canon Inc., globálního poskytovatele technologií a služeb z oblasti zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává 18 tisíc lidí. Na celkových celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Canon obohacuje životy běžných lidí i firem prostřednictvím inovací v mnoha segmentech – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon minimalizovali množství produkovaného odpadu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.


Reklamy