Už zítra od 12.30 hodin sledujte Primátorskou superdebatu iDNES.cz s lídry předních stran a hnutí. Živě, na aktuální témata.

Diskuse šesti lídrů předních stran a hnutí, kteří se v Praze účastní podzimních komunálních voleb, proběhne ve středu 26. září od 12:30 hodin živě na zpravodajském portálu iDNES.cz a iDNES.tv. Šanci ptát se hostů na klíčové otázky dostanou i sami Pražané a své sympatie účastníkům Primátorské superdebaty budou moci vyjádřit také v internetovém hlasování. A chybět nebude ani malé překvapení v průběhu pořadu…

Pozvání k diskusi přijali Hynek Beran (SPD), Jan Čižinský (Praha Sobě), Zdeněk Hřib (Piráti), Jiří Pospíšil (Spojené síly pro Prahu), Petr Stuchlík (ANO) a Bohuslav Svoboda (ODS).

„Do debaty jsme pozvali zástupce šesti subjektů, které mají podle aktuálního průzkumu STEM/MARK potenciál překročit pětiprocentní hranici,“ říká Naděžda Petrová, šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz.

Diskusí provedou šéfredaktor MF DNES Jaroslav Plesl a moderátor iDNES.tv Vladimír Vokál.

Hovořit se bude o ústředních tématech, podle nichž se budou lidé v komunálních volbách rozhodovat, jako je doprava, bydlení či bezpečnost v Praze, ale třeba také ceny vodného a stočného nebo vize metropole do dalších let.

Klíčové otázky kandidátům na primátora pak nebudou pokládat moderátoři, ale přímo sami Pražané. Na své odpovědi budou mít lídři spravedlivě vždy přesně 30 vteřin. V půli pořadu přijde na řadu i malé překvapení.

Primátorská superdebata lídrů kandidujících politických stran potrvá zhruba hodinu a třicet minut a v jejím průběhu budou moci čtenáři zpravodajského portálu iDNES.cz hlasováním vyjádřit své sympatie jednotlivým lídrům. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net, magazín o běhání RunGo.cz ad. Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Reklamy