Lidl v nové kampani představí své dodavatele

Nová kampaň Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů navazuje na kampaň Jednička v čerstvosti, kterou společnost Lidl odstartovala na jaře a ve které prezentuje vysokou kvalitu svých výrobků. V nové kampani postupně představí dlouholeté dodavatele výrobků svých privátních značek.

Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů.png

Počínaje tímto týdnem nás společnost Lidl zavede každý další týden k jednomu známému českému dodavateli, který pod privátní značkou dodává své výrobky do 238 prodejen Lidl v ČR, často i do zahraničí. Celkem tak bude představeno 6 dodavatelů. Prvním z nich je společnost Le&Co, která vyrábí pod značkou Pikok Pure uzeniny bez přídavku konzervantů a barviv.

Kampaň bude probíhat synergicky na více kanálech –

1)  v letáku budou prezentovány konkrétní produkty společně s fotografií představitele výrobního závodu

2) na webu www.lidl.cz a na sociální síti Facebook Lidl Česká republika budou ke zhlédnutí videa natočená přímo ve výrobním závodě

3) pro TV byly natočeny speciální spoty, které poběží po dobu kampaně

Průvodcem kampaní se stal herec Marek Vašut, který je s Lidlem spojen již několik let – je tváří nabídky exkluzivních vín, která Lidl nabízí v rámci tematických akcí.

Strategie prodeje společnosti Lidl je založená na privátních značkách. Ty tvoří více než 80 % sortimentu. Hlavní výhoda spočívá v tom, že je to Lidl, kdo rozhoduje o kvalitě výrobku a může tak garantovat její stálost.

Dodavatelé spolupráci oceňují, prostřednictvím Lidlu mají možnost vyvážet do dalších zemí. Jen za rok 2017 tak vyvezlo své výrobky 145 českých výrobců do 24 zemí Evropy v celkové hodnotě 5,5 miliardy korun.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem