ČPP spouští podzimní kampaň s nabídkou nadstandardních asistenčních služeb pro motoristy

Praha, 3. října 2018 – Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartovala svou podzimní kampaň na podporu prodeje autopojištění. Motto kampaně zní „Auto dojelo, dovolená jede dál“. Její hlavní součástí je nabídka jedinečného připojištění nadstandardních asistenčních služeb pro motoristy s názvem „Autem Bez Starostí“.

S pojištěním od ČPP mají řidiči jistotu, že za všech okolností dojedou se svým autem do cíle. A to i přes nehody a nenadálé situace, s kterými se každý z nich může na cestách potkat. „Pojištění vozidel už zdaleka neznamená jen povinné ručení, ale k tomu i řadu dalších užitečných doplňků, které samotní motoristé čím dál více poptávají. A v tomto duchu se nese i naše podzimní kampaň,“ říká ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. Hojně poptávaným pojištěním u motoristů v poslední době jsou asistenční služby, kdy si klienti neváhají připlatit za jejich rozšířené varianty. A na to reaguje i podzimní kampaň ČPP v podobě připojištění Autem bez starostí.

Aktuální nabídku připojištění Autem bez starostí bude možné až do 31. prosince sjednat s kampaňovou slevou 600 korun. Jedná se o nejrozšířenější variantu asistenčních služeb, která například obsahuje odtah vozidla ze zahraničí do vzdálenosti 2500 kilometrů (1250 km tam a 1250 km zpátky), zapůjčení a přistavení náhradního vozidla v ČR i v zahraničí až na osm dní, úhradu nebo opravu poškozené pneumatiky (v případě nutnosti úhradu i druhé pneumatiky) do limitu 4 000 korun za jednu pneumatiku v ČR a mnoho dalších věcí.

„Stejně jako na jaře jsme pro hlavní komunikaci zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně, Ostravě a Otrokovicích. Rozhlasový spot bude vysílán na rádiu EXPRES FM a rádiu ČAS.

Spot:

Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, TV Maxu, TV Plusu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Setkání a dalších. V rozhlasovém vysílání v rámci Business Party na rádiu Bonton a Frekvenci 1. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách a vybraných billboardových plochách,“ doplňuje Kolaříková. Dále bude ČPP kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 100 poboček a 220 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách http://www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Kolem 50 společností v 25 zemích tvoří koncern s dlouhou tradicí, silnými značkami a velkou blízkostí klientům. VIG staví na základech 190 let zkušeností v oblasti pojišťovnictví. S přibližně 25 000 pracovnicemi a pracovníky je koncern Vienna Insurance Group jasným lídrem na svých klíčových trzích. Toto skvělé postavení dovoluje naplno čerpat z dlouhodobého potenciálu růstu regionu se 180 miliony obyvatel. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

 

Reklamy