Nejdelší účtenka vznikla v Holešově. Lidl a Evropa 2 vyhlásili vítěze soutěže o lyžařský zájezd.

Během září mohli žáci 2. stupně základních škol a studenti středních škol hrát o hodnotné ceny a lyžařské zájezdy v soutěži “Nejdelší účtenka”, kterou po několika letech uspořádali společnost Lidl a rádio Evropa 2. V pondělí 8. 10. pak byla živě v ranním vysílání vyhlášena vítězná třída – 3.C z Policejní školy v Holešově se svou účtenkou dlouhou 3 741,75 m.

Po sedmi letech zopakovala společnost Lidl ve spolupráci s Evropou 2 úspěšnou soutěž o nejdelší účtenku. Od 10. 9. do 30. 9. sbírali žáci tříd 2. stupně ZŠ a studenti středních škol účtenky z nákupů v prodejnách Lidl a lepili je k sobě tak, aby vytvořili co nejdelší účtenkový řetěz. Podařilo se to nakonec třídě 3.C z Vyšší policejní školy a Střední policejní školy Ministerstva vnitra v Holešově, jejíž soutěžní účtenka byla dlouhá jako vzdálenost z pražského Chodova do Průhonic. Měřila přesně 3 741,75 m.

Vítěze vyhlásil v pondělí 8. 10. živě v Ranním vysílání Evropy 2 Libor Bouček, tvář soutěže, společně s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým, zástupci společnosti Lidl a samozřejmě studenty vítězné třídy, kteří měli z výhry lyžařského zájezdu s instruktory a diskotékou rádia Evropa 2 obrovskou radost.

Celkově se v soutěži dařilo o trochu lépe moravským školám, a to v poměru 3:2. Druhou nejdelší účtenku totiž zaslala Kvinta A z Gymnázia Česká Lípa (délka 3 317,76 m), 3. místo obsadila třída OA2 z Gymnázia ve Stříbře (účtenka s délkou 3 042,13 m), čtvrtou a pátou cenu pak získaly opět moravské třídy, VII.A ze zlínské ZŠ Slovenská (účtenka dlouhá 2 762,9 m) a 3A z Gymnázia Brno (účtenka měřila 2 570,85 m).

Přehled cen :

  1. místo lyžařský zájezd pro celou třídu s instruktory a diskotékou rádia Evropa 2
  2. místo: lyžařský zájezd pro celou třídu s instruktory
  3. místo: lyžařský zájezd pro celou třídu
  4. místo: Bluetooth sluchátka SILVERCREST SBTH 4.1 pro celou třídu (všechny žáky + doprovod)
  5. místo:  Mini Bluetooth reproduktor SILVERCREST SBL 4.1 A1 pro celou třídu (všechny žáky)

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 238 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Reklamy
Označeno tagem