Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google nebo Microsoft se značka Hyundai umístila na 36. pozici. Zároveň navýšila svou tržní hodnotu na 13,5 bilionů dolarů.

V žebříčku světových automobilových značek je Hyundai na šestém místě, tedy o dvě příčky před koncernem Volkswagen, pod jehož křídla spadá také lokální Škoda Auto. „Filozofie a plán stát se pro zákazníka nejen prodejcem, ale především partnerem pro život, vede značku Hyundai stále kupředu, což se jednoznačně projevuje růstem naší hodnoty. Kromě výjimečné kvality, špičkové bezpečnosti, bezkonkurenční technologie a nejlepšímu poměru cena/výkon jsme přesvědčeni, že nám inovativní směr značky Hyundai pomůže dosahovat udržitelný růst také v budoucnu,“ komentuje Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech.

Žebříček společnosti Intrebrand se sestavuje na základě tří hodnotových kritérií značky: finančních výsledků produktu nebo služby dané značky; role, kterou tato značka hraje v ovlivňování rozhodování zákazníka; a síly, s jakou si značka udržuje své ceny a zajišťuje zisk.

Společnost Interbrand byla založena v roce 1974 a je největší integrovanou poradenskou firmou na světě. Do její základny zákazníků patří zhruba dvě třetiny podniků z žebříčku Fortune 100. Výroční ocenění s názvem „Best Brands Ranking“ je mezinárodně uznávané a běžně se používá jako ukazatel celosvětové hodnoty značky.

 

Reklamy