Papučový den v České spořitelně se stal nejúspěšnějším postem facebooku banky

Česká spořitelna se přidala k letošní kampani Doma na podporu mobilních hospiců. Kampaň odstartovala v pondělí 8. října tzv. Papučovým dnem, bačkory ten den nazulo 3 777 zaměstnanců Finanční skupiny České spořitelny. Příspěvek, kterým se ke kampani banka přihlásila na svém facebookovém profilu, se stal nejúspěšnějším postem v historii spořitelních sociálních sítí.

K podpoře kampaně Spořitelna vyzvala i na svém facebooku a slíbila poslat 10 tisíc korun mobilnímu hospici Ondrášek, hlavnímu organizátorovi kampaně, pokud post získá alespoň dva tisíce „likes“ a sdílení. Post se stal s 3 460 interakcemi, více než 166 tis. impresemi (z toho je 50 % organických, 37 % virálních a jen 12 % placených) tím nejúspěšnějším v historii spořitelního facebooku vůbec. Organický dosah činil 88,3 tis., virální šíření 65,7 tis. a placený dosah 23,9 tis. (investice 18 Eur).

Za každého ze zaměstnanců v pantoflích přispěla navíc Spořitelna Ondráškovi, symbolickou desetikorunu. 241 zaměstnanců banky se zapojilo do sbírky ve prospěch Ondráška, poslali téměř 43 tisíc korun, Nadace České spořitelny jejich dary zdvojnásobí. K mobilnímu hospici tak od České spořitelny, jejích zaměstnanců a nadace i díky úspěšnému facebookovému postu putuje celkem 140 tisíc korun.

Kampaň měla ve Finanční skupině České spořitelny velkou spontánní podporu. Interní sociální síť Spořitelny „Včelín“ zaplavilo více než 150 fotografií týmů v papučích ze stovky měst napříč republikou. Zapojili se lidé v pobočkách i na pracovištích centrály, centrech Erste Premier, Erste Private Banking, regionálních korporátní centrech a v dceřiných společnostech – například Stavební spořitelna ČS, Penzijní společnost ČS a Realitní společnost ČS. Pantofle nazuly i známé osobnosti banky v čele s Danielou Peškovou, členkou představenstva.

Reklamy