Hyundai pokračuje v překonávání prodejních rekordů v Evropě

  • Hyundai slaví v Evropě nové rekordy: nejúspěšnějších devět měsíců a historicky nejlepší třetí čtvrtletí
  • Hyundai díky plynule zvládnutému přechodu na WLTP úspěšně vzdoruje dramatickému vývoji trhu
  • Společnost je na cestě ke čtvrtému rekordu v řadě v prodejních výsledcích za celý rok
  • Došlo ke čtyřnásobnému zvýšení hodnoty značky od roku 2005 podle nejnovější zprávy Interbrand

Hyundai Motor stále překonává prodejní rekordy na evropském trhu. Po úspěšném prvním pololetí bylo rekordní také třetí čtvrtletí. Na základě aktuálních údajů o registracích, zveřejněných Evropským sdružením výrobců automobilů ACEA (European Automobile Manufacturers’ Association), vzrostly během prvních devíti měsíců roku 2018 prodeje o 7,1 % v porovnání se stejným obdobím roku 2017. Společnost prodala od ledna do září 2018 celkem 425 854 vozů, včetně více než 134 000 vozů ve třetím čtvrtletí. To se tak stalo nejlepším třetím čtvrtletím v historii značky Hyundai v Evropě.

Hyundai v září úspěšně vzdoroval vývoji celkového trhu a dokázal zvýšit svůj tržní podíl na 4,2 %, což je historicky nejlepší výsledek této společnosti. Od července do září činil tržní podíl 3,5 %, což odpovídá výsledkům společnosti v dosavadním průběhu letošního roku. K pozitivnímu výsledku přispěl plynulý přechod na nový systém homologací podle metodiky WLTP, a to bez jakýchkoli přerušení dodávek kompletní produktové řady Hyundai.

Růst prodejů podpořila také řada významných produktových modernizací. Během uplynulých dvou let bylo nahrazeno 90 % modelového portfolia. Hyundai Kona má na svém kontě již téměř 60 000 prodaných vozů od svého uvedení na trh na konci roku 2017 a v současnosti je pátým nejprodávanějším modelem Hyundai. Ještě větší prodejní úspěchy přinesou modelu Kona nedávno představené nové verze se vznětovými motory a elektrickým pohonem. Modely Hyundai i10, i20 a i30 se i nadále prodávají ve velkých počtech. Také nový Tucson je mimořádně úspěšný jako bestseller značky Hyundai v Evropě. Tucson nedávno prošel významnou modernizací designu, výbavy a poháněcího ústrojí.

Hyundai nabízí s modelovou řadou IONIQ, elektromobilem Kona Electric a modelem NEXO poháněným palivovými články výrazně širší paletu elektrifikovaných modelů než jakýkoli jiný výrobce. Společnost Hyundai Motor si díky těmto modelům jednoznačně udržuje významné postavení mezi lídry v oblasti automobilů s nízkými až nulovými emisemi.

Díky našemu programu nepřetržité modernizace našich produktů máme v Evropě nejmladší produktovou řadu, a Hyundai tak získává ještě více zákazníků,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Vynikající technická úroveň našich produktů a včasná realizace přechodu na nové homologační podmínky WLTP nám zajistily bezproblémové dodávky nových vozů, což nám například v září pomohlo úspěšně vzdorovat nepříznivému vývoji celkového trhu. Nyní se těšíme, že letošní rok uzavřeme naším čtvrtým celoročním prodejním rekordem v řadě.

Hyundai zařazen mezi 40 nejlepších globálních značek
Hyundai Motor se znovu umístil mezi nejhodnotnějšími značkami na světě, což vyplývá z nejnovější zprávy, zveřejněné nezávislou specializovanou poradenskou společností Interbrand. Globální hodnota značky Hyundai vzrostla od roku 2017 o 3 % na rekordních 13,5 miliardy USD. Společnost se s tímto výsledkem umístila mezi 40 nejlepšími globálními značkami čtvrtým rokem v řadě. Hyundai Motor na celkovém 36. místě si v rámci tohoto hodnocení udržel šesté místo mezi ostatními výrobci automobilů. Hyundai Motor má za sebou exponenciální růst, díky němuž od roku 2005 vzrostla hodnota značky Hyundai čtyřnásobně.

 

Reklamy