Czech On-line Expo nabídne kromě inspirace také pracovní příležitosti

Příležitost najít si práci v marketingu budou mít všichni, kdo přijdou nasát vědomosti na březnový veletrh pro e-shopaře, marketéry a online podnikatele Czech On-line Expo. Kromě burzy pracovních příležitostí slibuje veletrh více přednášek a nově i řadu atraktivních workshopů. Zájemci z řad vystavovatelů a účastníků by si měli v kalendáři zakroužkovat datum 29. až 30. března 2019. Počet prodaných vstupenek na akci již v tuto chvíli trumfnul návštěvnost minulého ročníku, která dosáhla 2 280 účastníků. Vystavovatelé už zabrali 2/3 plochy.

Veletrh, který se ještě loni jmenoval E-shop Summit & Expo, se koná v prostorách Výstaviště v pražských Holešovicích. Program 12 odborných summitů garantují takové marketingové hvězdy, jako například Martin Brablec z Obsahové agentury, UX a CRO konzultant David Kočí, odborník na SEO Pavel Ungr, expert na zákaznickou péči Mário Roženský a mnozí další. Krom toho se o své know-how podělí i samotní vystavovatelé. Jejich přednášky budou probíhat mimo odborné konference v sále pro partnery. Návštěvníky tak čeká více než 60 hodin inspirace, novinek a trendů, které jim budou jednotliví specialisté postupně dávkovat přibližně ve 100 přednáškách. Na ty, kteří dávají před teorií přednost praxi, čeká dalších 40 hodin workshopů. Už teď je jisté, že na SEO Summitu se návštěvníci mohou těšit třeba na přednášku linkbuildera Filipa Podstavce, Jana Tichého z TASTE nebo Jaroslava Hlavinku ze Seznam.cz.

„Další řečníky, ale i témata přednášek budeme zveřejňovat v říjnu a listopadu. Garanti přípravu nijak nepodceňují, někteří dokonce začali kvůli veletrhu zpracovávat vlastní výzkum tak, aby nenudili návštěvníky něčím, co slyšeli mnohokrát předtím,“ upřesňuje hlavní pořadatel Jan Kalianko.

Vystavovatelé i návštěvníci se mohou v rámci Czech On-line Expo rovněž těšit na burzu pracovních příležitostí. „Reagujeme tím na dlouhotrvající situaci na trhu práce, kde zoufale chybí kvalitní pracovníci se zkušenostmi. Využijeme vysokou koncentraci lidí pohybujících se v marketingu a online prostředí a na jednom místě pro ně shromáždíme pracovní poptávky od všech vystavovatelů. Během dvou hodin si tak návštěvník může odbýt třeba i čtyři kolečka pracovních pohovorů,“ vysvětluje Kalianko.

Novinku oceňují i vystavovatelé: „Těšíme se, že se tu potkáme se zajímavými lidmi, ale určitě to není jediný důvod, proč se na Czech On-line Expo rádi vracíme. Postupem času se tento veletrh vypracoval na jednu z nejdůležitějších e-commerce akcí v ČR. Osobně ho vnímám jako příležitost načerpat novou inspiraci a energii do dalšího podnikání. Ráda rozšiřuji své znalosti a s velkou pokorou si vyslechnu názory na všechny oblasti e-commerce. I zdánlivě banální myšlenka může totiž pro váš byznys znamenat velký posun,“ doplňuje motivy své účasti majitelka Zásilkovny.cz Simona Kijonková, která zároveň dohlíží na program Expansion summitu. „Jako jeden z odborných garantů mohu prozradit, že i letos bude program opravdu bohatý na předávání know-how, zajímavé osobnosti i myšlenky opět o něco překročí vysoko nastavenou laťku loňského ročníku,“ dodává Kijonková.

 

Reklamy