Český startup OutdoorVisit na prestižní konferenci Web Summit 2018

Česká společnost bude na konferenci představena jako jeden z nezajímavějších projektů v oblasti cestovního ruchu

Český startup OudoorVisit, který si dává za cíl nabídnout uživatelům nejkrásnější outdoorové zážitky z celého světa, se letos zúčastní prestižní technologické konference Web Summit. Společnost byla vybrána mezi nejzajímavější projekty do Beta programu konference a bude představena jako slibný projekt v oblasti cestovního ruchu. V rámci Beta programu se každoročně představují společnosti, které již fungují a které hledají příležitosti pro další rozvoj. Účast na konferenci jim pomůže získat nové kontakty a vědomosti a pomůže jim při hledání možností dalšího financování rozvoje.

„Jsme moc rádi, že jsme byli vybráni. Je to pro nás samozřejmě jistá forma uznání za odvedenou práci, ale hlavně motivace pro další rozvoj,“ říká spoluzakladatel společnosti Seen Aquin. Jedním z hlavním benefitů účasti na konferenci je možnost představit projekt velkým globálním hráčům. Zakladatelé společnosti se také zúčastní nejrůznějších akcí v rámci konference, určených pro networking a mentoring. „Samozřejmě se od úspěšných společností chceme naučit všemu, co je možné. Chceme se ale hlavně soustředit na to, abychom naši společnost mohli představit lidem, kteří s námi mohou spolupracovat a pomoci nám dosáhnout plného potenciálu našeho projektu,“ dodává Seen Aquin.

Konference Web Summit byla časopisem Forbes označena za nejlepší technologickou konferenci na světě. Jde také o největší konferenci svého druhu, které se letos zúčastní vice než 70 000 lidí z celého světa. Konference se koná od 5. do 8. listopadu v portugalském Lisabonu. Každoročně se konference zúčastní ta největší jména z oboru. Letos to budou například Ev Williams, zakladatel a CEO společnosti Medium, Prezident a CSO společnosti Samsung Young Solm a Tim Berners-Lee, tvůrce World Wide Webu.

OutdooorVisit

Český startup si dává za cíl nabídnout uživatelům nejkrásnější outdoorové zážitky z celého světa. Koncept je přes svou jednoduchost ve světě unikátní, a to navzdory tomu, že podle dostupných dat z průzkumů plánuje téměř 50% turistů nějaké outdoorové nebo sportovní aktivity na svých cestách podniknout. Po úspěšném uvedení projektu v 17ti regionech, které proběhlo s podporou J&T Ventures je společnost nyní ve fázi rapidního globálního růstu a je připravena na druhé kolo financování. J&T Ventures, je venture kapitálový fond skupiny JTFG investuje do slibných, začínajících inovativních firem s cílem přispět k jejich dynamickému rozvoji a růstu jejich hodnoty.

 

Reklamy