Freshlabels dávají zelenou progresivnějšímu placení. Zboží v e-shopu zaplatíte jediným kliknutím díky Twistu

Praha 31. října 2018 – Český prodejce módy Freshlabels rozšířil v září své platební metody o Twisto, inovativní online platební metodu, která přesouvá zážitek z nakupování módy v kamenných obchodech na internet. Díky ní si nyní mohou zákazníci nakoupit domácí i zahraniční značky na internetu bez nutnosti za ně platit před vyzkoušením. Navíc zákazník platí na jeden klik, bez nutnosti hledání platební karty a opisování jejího čísla či vypisování platebního příkazu v internetovém bankovnictví. Celý proces nakupování tak může proběhnout mnohem jednodušeji, a to na webu i v mobilu, třeba při nákupu v tramvaji či autobuse.

„Progresivní řešení nás baví, takže jsme se rozhodli dát Twistu zelenou i v našem e-shopu. Především se nám líbí, že zákazník nemá své peníze v objednávce, může si na vyzkoušení objednat více velikostí a kusů a nakonec zaplatí jenom to, co mu sedí. Samozřejmě také oceňujeme možnost rychlého placení bez nutnosti zdlouhavého vyplňování údajů, na které dnes nemá nikdo čas. Očekáváme, že se díky Twistu ještě více zpříjemní zážitek z nákupů online,“ říká Jakub Veselský, zakladatel a CEO Freshlabels.

„Dobírka patří minulosti, stejně tak nepříjemné vyplňování bankovních údajů pro zaplacení. Věříme, že jednoduchost a rychlost placení s Twistem ocení všichni milovníci módy. Twisto přináší do online nákupu zážitek z kamenných obchodů, tedy platbu až po vyzkoušení zboží. Majitelé Twisto účtů, tedy registrovaní zákazníci, brzy získají přehled o tom, za co utrácejí, a to díky velmi přehledné kategorizaci výdajů. Platba Twisto je v případě neregistrovaných i registrovaných zákazníků bezplatná,“ říká Michal Šmída, zakladatel a CEO společnosti Twisto.

Více online, méně kamenné pobočky

Freshlabels zapojilo platbu Twistem také z důvodu snižování obavy Čechů s nakupováním módy online. Cílem e-shopu je zvýšit poměr lidí, kteří si zboží objednají a vyzkouší doma, oproti těm, kteří si zboží nechávají zaslat do pražského obchodu. „Chceme, aby si naši zákazníci nechávali zboží doručovat více domů, ne na výdejní místa a do naší prodejny. Chceme, aby si zboží vyzkoušeli doma a v klidu,“ doplňuje Veselský.

Twisto letos v létě oslavilo pět let na trhu, spolupracuje s více než 600 e-shopy z různých kategorií od módy až po zážitky nebo potraviny. Za historii firmy službu využilo necelých půl milionu Čechů. Platba Twistem je opravdu jednoduchá, a to jak v počítači, tak hlavně v mobilním telefonu. V košíku stačí vybrat Twisto a pokračovat. Twisto v tu chvíli zaplatí Freshlabels, zákazník pak zboží zaplatí za čtrnáct dní Twistu, a to bez jakéhokoli navýšení ceny. Majitelé Twisto účtů mají možnost využívat pokročilou funkci Snap pro platbu složenek a faktur pouhým vyfocením či přeposíláním e-mailů, dále pak dostanou platební kartu Mastercard, která v případě tarifu Premium nabízí nejlepší směnný kurz pro zahraniční platby a cestovní pojištění pro celou rodinu.

Více o Twisto

Twisto je platební aplikace spojená s kartou Mastercard, která přináší moderní způsob placení. Díky Twisto účtu mohou uživatelé platit internetové nákupy na jedno kliknutí, složenky a faktury hradit jejich vyfocením v mobilní aplikaci a kdekoliv jinde využít k placení Twisto kartu nebo speciální platební náramek. Navíc s nejvýhodnějším kurzem pro platby v zahraničí. Všechny nákupy Twisto agreguje v přehledné mobilní aplikaci a zákazník je pohodlně uhradí najednou na konci měsíce. Více informací na ​www.twisto.cz​.

 

Reklamy