Lafluence, online nástroj na efektivní influencer marketing, obdržel od investičního fondu Nextech Ventures Josefa Matějky další investici. Lafluence ji využije k dalšímu vylepšení online tržiště včetně přidání nových funkcí a k expanzi na okolní trhy.
“Začátkem příštího roku chceme naše působení rozšířit do okolních států,” říká zakladatel a šéf Lafluence, Peter Varga. “Kromě expanze ale peníze použijeme i na inovace v online tržišti Lafluence,” dodává.
Ty ocení zejména zadavatelé kampaní, tedy značky a agentury. Díky investici totiž bude v Lafluence možné efektivněji vyhledat, spravovat a hlavně vyhodnocovat i dlouhodobé spolupráce s influencery všech velikostí. Beta verze by měla být hotová do konce letošního roku.
“V Lafluence vidíme neskutečný potenciál, který chceme podpořit. Influencer marketing zažívá na západě obrovský boom, teď se připravujeme až ta tlaková vlna přijde k nám a do východní Evropy. Peter Varga má vizi a dokáže ji naplnit. Chystá rozvoj platformy a především vstup na další CEE trhy.” říká k investici Daniel Hastik z Nextech Ventures.
Lafluence existuje od loňského léta. Od své první investice, kterou platforma dostala zhruba před rokem, velmi rychle roste. Zprostředkovala přes 250 kampaní, trojnásobně zvětšila počet svých zaregistrovaných influencerů a čtyřnásobně zvýšila své měsíční příjmy.
Kromě Nextech Ventures Josefa Matějky, který založil e-shop czc.cz, má ve Vargově Lafluence podíl startupové studio TopMonks, zainvestovaném zakladatelem mall.cz Ondřejem Frycem, a dále Luděk Motyčka, Petr Sadílek a Andrea Hurychová, majitelka agentury WeDigital.
O Lafluence
Lafluence je platforma, která formou online tržiště influencerům zprostředkovává komerční spolupráci s firmami. Reaguje tak na rostoucí popularitu internetových osobností a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Projekt vede Peter Varga a spolufinancovali ho Josef Matějka se svým investorským fondem Nextech Ventures, start-up studio TopMonks, Petr Sadílek, Luděk Motyčka a další. Lafluence je první službou svého druhu v České republice.
Vznikla v srpnu 2017. Od té doby se do ní zaregistrovalo přes 850 influencerů, kteří si zadali více než 300 marketingových kampaní pro značky jako Nivea, Henkel, Vodafone, Uber, DameJidlo, Emco, Reebok, Lush, letgo, Bubbleology, Pepsi a další.