O2 u příležitosti výročí 17. listopadu hledá tváře svobody, chce jim veřejně poděkovat

Tváře svobody

O2 proto dnes spustilo web www.tvaresvobody.cz, prostřednictvím kterého je možné nejen nahlédnout do příběhů ostatních lidí, ale až do 16. listopadu také přispět svým vlastním.

„Jsme hrdí, že jako největší telekomunikační operátor poskytující volání, připojení k internetu i televizní vysílání zprostředkováváme našim zákazníkům svobodnou komunikaci s celým světem. Svoboda a volný přístup k informacím nikdy nebudou samozřejmostí a odkaz 17. listopadu je zapotřebí neustále připomínat. Stejně jako v loňském roce jsme se proto rozhodli společně s kolegy ze slovenského O2 připomenout výročí Sametové revoluce,“ vysvětluje manažer pro marketingovou komunikaci a brand O2 David Daneš.

Na kampani O2 stejně jako v loňském roce spolupracuje s O2 Slovakia a agenturou TRIAD, která vytvořila kreativní koncept. Projekt Tváře svobody navazuje na loňskou kampaň Svoboda není samozřejmost, v rámci které O2 vytvořilo provizorní internetovou Železnou oponu. Všichni zákazníci, kteří chtěli navštívit zahraniční webovou stránku, byli přesměrováni na speciální microsite. Zákazníci O2 cestující 17. listopadu do zahraničí rovněž na hranicích dostali upozorňující SMS, že svévolně překračují státní hranici, což bylo za minulého režimu trestným činem. Za tento projekt O2 získalo v konkurenci kampaní z celé Evropy první místo v prestižních SABRE Awards v kategoriích CSR a Telecommunications, projekt dosáhl také na druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE. V rámci celosvětového měřítka se v této soutěži umístilo O2 letos v říjnu na 11. místě.

Svoboda není samozřejmost

Reklamy
%d bloggers like this: