OC Galerie Harfa rozjela v rámci vánoční kampaně talkshow v živém přenosu

Od listopadu se návštěvníci OC Galerie Harfa mohou těšit na nové zpestření nákupů. V obchodním centru vyrostlo pódium, na kterém se budou pravidelně konat talkshow s celebritami moderované Nikol Moravcovou. Živé přenosy se budou streamovat na facebookovém profilu obchodního centra.

V rámci vánoční kampaně se OC Harfa rozhodla přijít s novým formátem online streamované talkshow s českými celebritami. Talkshow moderuje Nikol Moravcová, prvním hostem byla Mariana Prachařová a přímý přenos prvního pořadu sledovalo na FB OC Harfa přes 6 tisíc diváků.

Dalším hostem bude Milan Peroutka, kromě živého přenosu budou všechny díly talkshow možné sledovat také ze záznamu na IGTV. Kreativu a produkci akce má na starosti agentura LCG New Media.

OC Harfa letos slaví 8 let od otevření. Profiluje se jako obchodní centrum nové generace, jedním z výjimečných rysů je propojení se sousední O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Dnes se v prostorech obchodního centra nachází 160 obchodů a také třeba Dinopark, 5D kino nebo Síň slávy českého hokeje.

O OC Galerie Harfa

 

Galerie Harfa v pražských Vysočanech byla otevřena 11. listopadu 2010. Již od počátku svého provozu se profiluje jako obchodní centrum nové generace. Jedním z výjimečných rysů je propojení se sousední O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Ve 160 obchodech Galerie Harfa zákazníci nejen nakoupí, ale také žijí zábavou, sportem a módou. Střecha Galerie Harfa se od roku 2011 pyšní DinoParkem, který je jediný v Praze a do hlavního města přináší ověřený koncept zábavy a vzdělávání známý z Plzně, Ostravy a Vyškova. V zimních měsících je na střeše v provozu kluziště o rozměrech 20 × 30 m. V srpnu 2016 dokončila investiční skupina WOOD & Company akvizici administrativního a obchodního centra Galerie Harfa a stala se tak jejím novým akcionářem.

 

Reklamy