Týdeník TÉMA dosáhl rekordní čtenosti a je jedničkou v prodejích tištěných zpravodajských týdeníků

Podle údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR patří časopisu TÉMA mediální skupiny MAFRA titul nejprodávanějšího celostátního zpravodajského týdeníku na trhu. Jedničkou je jak v případě tištěného předplatného, tak v pultovém prodeji. Podle aktuálně zveřejněných výsledků národního výzkumu Media projekt dosahuje čtenost týdeníku TÉMA rekordních 172 tisíc čtenářů na vydání*.

To znamená 4% nárůst oproti 1. pololetí letošního roku a 5% ve srovnání se stejným obdobím roku 2017.

„Namísto výrazné podpory elektronické podoby týdeník TÉMA čtenářům poskytujeme v klasické tištěné verzi a tato strategie se ukazuje jako úspěšná,“ uvedl k výsledkům František Nachtigall, ředitel strategického rozvoje mediální skupiny MAFRA.

Redakce TÉMA také kontinuálně připravuje řadu tematických speciálů. Mezi čtenářsky nejoblíbenější letos zatím patřily ty věnované jídlu: letní dvojčíslo s titulním tématem „Jídlo z pytlíku“ (vyšlo 29. června 2018), jehož prodaný náklad dosáhl 78 998 výtisků, a vydání s názvem „Strašáci v jídle“ (vyšlo 13. dubna 2018), kde byl celkový prodaný náklad 62 916 výtisků.

 * zdroj: Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, STEM/MARK – Median, 2.–3. čtvrtletí 2018, kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR, 2.–3. čtvrtletí 2018


O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Multimediální skupina MAFRA patří k nejsilnějším mediálním společnostem v České republice. Je zastoupena všemi mediatypy – printem, on-linem, TV a rozhlasem. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz. Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, hudební stanice Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ (společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA), největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě. Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společnostmi ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing a Ledmultimedia. MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. Na Slovensku je portfolio skupiny zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. Nedílnou součástí mediální skupiny MAFRA jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.