AAA AUTO letos podpořilo charitativní a vzdělávací projekty za více než půl milionu

Značka AAA AUTO, která patří do skupiny AURES Holdings, v letošním roce podpořila kromě Dětské dopravní nadace i další charitativní a vzdělávací projekty v hodnotě převyšující půl miliónu korun. Jedná se o projekty Senior bez nehod, Nebourám.cz či spolek Ichtyóza.

Podle statistiky Policie České republiky, která šetřila letos za tři čtvrtě roku na 77 225 dopravních nehod, se počet usmrcených osob ve srovnání s rokem 2018 zvýšil o 11,7%. Při těchto nehodách bylo usmrceno 148 řidičů osobních automobilů, 79 chodců, 74 motocyklistů, 55 spolujezdců a 31 cyklistů,. V dlouhodobém horizontu však dochází ke zvyšování počtu dopravních nehod, za posledních deset měsíců o 4,5 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2016. „V letošním roce došlo opět po delší době k navýšení počtu dopravních nehod a často jsou obětmi malé děti nebo naopak senioři. Jako matka čtyřleté dcery i ředitelka společnosti, která jen letos v rámci skupiny AURES Holdings prodala již přes sedmdesát tisíc vozů, považuji za povinnost pomáhat v oblasti charity a přispívat ke vzdělávání široké veřejnosti,“ doplnila generální ředitelka AURES Holdings, provozovatele sítě autocenter AAA AUTO a předsedkyně správní rady Dětské dopravní nadace Karolína Topolová.

AAA AUTO je dlouhodobě největším přispěvatelem Dětské dopravní nadace, která funguje již téměř dvacet let a pomáhá finančně dětem, kterým při dopravní nehodě zahynuli rodiče a také dětem, které mají v důsledku dopravní nehody trvalé následky na zdraví. Od svého založení nadace rozdala přes 11 milionů korun. Letos věnovalo jen AAA AUTO do nadace částku přes sto tisíc korun.

Kromě charity se AAA AUTO věnuje i vzdělávacím projektům. „Ceníme si hlavně dlouhodobé spolupráce, proto jsme v letošním roce podpořili dva projekty, které si dávají za cíl edukovat širokou veřejnost o nástrahách silničního provozu,“ uvedla Topolová. Zapůjčením dvou vozů se společnost zapojila do projektu Senior bez nehod, jehož cílem je snížení nehodovosti seniorů a rozšíření povědomí o této problematice. Dále informovat, jaká jsou specifika chování seniorů v provozu, a doporučit opatření, jež by měla přispět ke zvýšení jejich bezpečnosti nejen na silnicích. Druhým projektem je Nebouram.cz, díky kterému si můžou účastníci moderní formou online testů ověřit kvalitu svých znalostí z oblasti silničního provozu a současně jsou motivováni k tomu, aby své vědomosti dále prohlubovali. Účastníci testů jsou různě odměňováni, mimo jiné i praktickými cenami od AAA AUTO. Hlavní cenou, kterou společnost poskytne, je zapůjčení zánovní Škody Karoq na půl roku.

Dalším z podpořených projektů je Spolek Ichtyóza, který se zaměřuje na osvětu o této nemoci a pomoc s lepší snášenlivostí, ať už jde o nutnou klimatizaci, která zabraňuje přehřívání, nebo sbírání kvalitních krémů, kterých mají postižení touto nemocí velmi vysokou spotřebu. Ichtyóza je genetická porucha kůže, kterou se člověk nemůže nakazit, a která se projevuje suchou a šupinatou pokožkou a vyskytuje se po celém těle. „Díky automobilu z AAA AUTO jsme dopravili za první dva měsíce spolupráce ke dvěma dětem klimatizaci, svážíme nezbytné krémy z podzimní sbírky, které jsme předali dětem 4. ročníku srazu pacientů nebo jsme mohli dorazit na charitativní běh Continental, jehož výtěžek v podobě krému zvětší podzimu sbírku pro malé pacienty s Ichtyózou,“ uvedla Hana Kadlecová, zakladatelka spolku Ichtyóza.

Reklamy