Hyundai zahájil spolupráci s prvním akademickým partnerem v rámci projektu „Hyundai Visionary Challenge“

  • Společnost Hyundai Motor si zvolila Brownovu univerzitu jako prvního akademického partnera pro realizaci projektu „Hyundai Visionary Challenge“
  • Cílem soutěžního projektu je přicházet s novými nápady a rozvíjet otevřené inovace pro globální partnerství

Společnost Hyundai Motor Company uzavřela partnerství s Brownovou univerzitou u příležitosti spuštění soutěžního projektu „Hyundai Visionary Challenge“, který je součástí jejího plánu stát se prostřednictvím otevřených inovací lídrem na trhu budoucí mobility a zajistit si přístup k souvisejícímu know-how z různých odvětví.

Cílem partnerství společnosti Hyundai s Brownovou univerzitou je vývoj řešení pro budoucí mobilitu, která zahrnují biologií inspirovanou mobilitu, partnerství mezi lidmi a stroji a digitální fenotypování. Hyundai těmito projekty ještě více upevní své vedoucí postavení v oblasti čtvrté průmyslové revoluce na základě převratných inovací, využívajících profesionální znalosti partnerů z různých odvětví a jejich pronikavé a kreativní nápady.

„Hyundai Visionary Challenge 2018“ je nový soutěžní projekt společnosti Hyundai pro otevřené inovace, jehož záměrem je rozvíjet aktivní partnerství v neprozkoumaných oblastech, a tímto způsobem objevovat nové kreativní a inovativní nápady, které urychlí vývoj vyspělých technologií pro budoucí mobilitu.

V letošním roce se soutěžního projektu „Visionary Challenge“ zúčastnilo 17 týmů složených z 80 profesorů, vysokoškolských studentů a absolventů vysokých škol. Na 3. ročníku Fóra inovátorů mobility, které se uskutečnilo 16. listopadu v Silicon Valley, byli vyhlášeni čtyři vítězové. Společně s finanční odměnou získali příležitost zúčastnit se společného, průmyslově i akademicky zaměřeného výzkumu se společností Hyundai. Vítězné nápady se přitom mohou stát základem pro vývoj startupu v příslušné oblasti.

V soutěži zvítězily následující čtyři projekty: „robustní létající robot, inspirovaný netopýry“, jehož autorem je tým Alberta Bortoniho; „od chodců k pilotům“ Brittany Baxterové a jejího týmu; „vylepšování partnerství mezi lidmi a stroji pomocí sociální odezvy s kombinovanou realitou“ od týmu Davida Whitneyho; a „biometrická zpětná vazba pro zvyšování jistoty jezdce“ od kolektivu vedeného Aaritem Ahujou.

Hyundai do budoucna plánuje další rozšiřování partnerství a také uzavírání nových. Zároveň bude diverzifikovat výzkumné úkoly v rámci soutěžního projektu „Hyundai Visionary Challenge“, aby mohl plnit funkci jedinečné otevřené inovační platformy. V rámci strategie bude projekt využíván jako výchozí bod pro společný výzkum a spolupráci s globálními partnery. Společnost očekává, že si tímto způsobem zajistí nové nápady v rámci partnerství pro budoucí technologie, rozšíří síť lidských zdrojů pro výměnu znalostí, vytvoří trvale udržitelnou myšlenkovou platformu založenou na internetu a mobilních komunikačních sítích, a také vylepší image značky na globálním trhu.

Společnost Hyundai uzavřela v červenci 2017 smlouvu o vytvoření globálního konsorcia s izraelským technologickým institutem Technion a korejským vědeckým a technologickým institutem KAIST s cílem podporovat další inovace v oblasti budoucí mobility.

 

Reklamy