Kia Ceed boduje v anketě Auto roku 2019 v České republice i v Evropě

  • Evropská média zařadila model Ceed mezi 7 nejlepších automobilových novinek letošního roku, česká média mezi 5 nejlepších novinek na tuzemském trhu
  • Po 11 letech jde o druhou účast modelu Ceed ve finále obou prestižních anket
  • Po loňském úspěchu modelu Stinger jde o druhou účast značky Kia ve finále obou anket v řadě
  • Na vývoji čistě evropského modelu Ceed se podílely nejvýznamnější osobnosti evropského automobilového světa

Praha 28. listopadu 2018 – Společnost KIA MOTORS CZECH s radostí představuje úspěchy modelu Kia Ceed v prestižních anketách o české a evropské Auto roku 2019. Model Ceed, jehož třetí generaci uvedla Kia na český a evropský trh v průběhu třetího čtvrtletí letošního roku, po postupu do nejužšího finále v anketě o Auto roku 2019 v České republice postoupil do finále také v anketě o evropské Auto roku 2019 (Car of the Year – COTY). V 11leté historii modelu Ceed jde přitom již o druhou finálovou účast v obou zmíněných anketách. První úspěchy začal Ceed sbírat hned po svém uvedení na evropské trhy. V roce 2008 se stal vůbec prvním modelem značky KIA, který postoupil do finále ankety o evropské Auto roku a také prvním modelem značky KIA, který se stal Autem roku v České republice.

České republice letos uspěla Kia Ceed v konkurenci 23 automobilových novinek, z nichž 35 tuzemských motoristických novinářů poslalo do nejužšího finále pět modelů. V anketě o evropské Auto roku 2019 uspěl Ceed v tvrdé konkurenci 38 modelů. Do finále postoupilo celkem 7 automobilových novinek letošního roku, a to na základě doporučení poroty složené z 58 evropských motoristických novinářů.

„Ceed je pro nás dlouhodobě klíčovým modelem. Jde o první ryze evropský model, který odstartoval zásadní proměnu image značky KIA na evropských trzích a v České republice a v ČR je také jednoznačně nejoblíbenějším modelem značky KIA. Na vývoji třetí generace se podílely největší kapacity evropského automobilismu, ať již jde o design či konstrukci a ladění jízdních vlastností. Jsme velmi rádi, že jejich zkušenosti a invence se projevily i v úspěchu modelu v obou prestižních anketách o Auto roku 2019 v České republice i Evropě.“ říká Kateřina Vaňková Jouglíčková, PR Manager společnosti KIA MOTORS CZECH.

Značka KIA s modelem Ceed navazuje na úspěchy svých modelů z předešlých let. Kia Niro se stala před dvěma lety Ekologickým autem roku 2017 v České republice a model Kia Stinger postoupil v loňském roce do finále v anketě o české i evropské auto roku 2018. V obou případech nakonec Stinger v celkovém hodnocení obsadil čtvrté místo. V rámci ankety Auto roku 2018 v České republice potom model Stinger jednoznačně zvítězil v hlasování veřejnosti v kategorii Velký vůz.

Za úspěchem obou modelů přitom stojí tytéž významné osobnosti evropského automobilismu. Design modelu Ceed i modelu Stinger mělo na starosti návrhářské a vývojové centrum R&D Kia v německém Frankfurtu pod vedením evropského šéfdesignéra značky KIA Gregory GuillaumaPetera Schreyera. Na technické ztvárnění a perfektní odladění jízdních vlastností v obou případech osobně dohlížel Albert Biermann, autor řady ikonických evropských modelů oceňovaných pro perfektní zážitek z jízdy.

Slavnostní vyhlášení ankety Auto roku 2019 v České republice proběhne 8. ledna 2019 v Praze, zatímco evropské Auto roku 2019 bude vyhlášeno 4. března 2019 na autosalonu v Ženevě.

KIA MOTORS CZECH je výhradním dovozcem nových automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od roku 1993. Za 25 let své existence prodala Kia na českém trhu téměř 110 000 vozů. Aktuálně prodává na 12 modelových řad z čehož 6 s alternativním pohonem (EV, HEV, PHEV, MHEV). Kia má v ČR 60 autorizovaných prodejních a servisních míst a průběžně jí patří 7. místo na trhu. V roce 2015 uzavřela partnerství se společností Autodrom Most, která provozuje motorsportové aktivity a Centrum bezpečné jízdy. Kurzy pro výuku a výcvik bezpečnosti se zaměřením na krizové situace v běžném silničním provozu navštívilo za dobu spolupráce téměř 8 tisíc účastníků, kteří s více než třemi desítkami modelů Ceed najezdili na 20 tisíc kilometrů. Od roku 2009 Kia úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce obdržela nadace částku převyšující 2 miliony korun a podpořeno bylo více než 70 projektů na pomoc znevýhodněným či zdravotně postiženým dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách http://www.kia.cz.

Kia Motors Corporation – výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.a oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA platné pro sezóny 2018/2019. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com

 

Reklamy