Be Prague, cestovatelský startup IdeaSense, slaví jeden rok. Za dobu svého fungování se rozrostl z malého projektu poskytujícího klíče a předplacené české SIM karty přijíždějícím hostům ke kompletní správě administrativy pro hostitele krátkodobých ubytování. Be Prague už přivítala přes tisíc hostů a spravuje celkem přes dvě stě ubytování. V příštím roce plánuje další rozšíření, a to konkrétně své kamenné pobočky na Letišti Václava Havla o další lokalitu v centru města.
Projekt Be Prague úspěšně zahajuje již druhou vánoční sezónu. Za minulý prosinec a leden předal klíče osmdesáti návštěvníkům Prahy, nejčastěji to byli hosté ze Saudské Arábie, Izraele, Ruska a Asie. Zimní a pak letní měsíce jsou pro návštěvy Prahy nejsilnější. K příležitosti prvního výročí navíc firma připsala pro své zákazníky 2 Airport Check-iny jako poděkování za využívání jejich služeb.
“Jako každý nový projekt, i Be Prague se stále rozvíjí, zlepšuje a přichází s novinkami. Chceme tak hostitelům co nejvíce pomoci a hostům zprostředkovat co nejlepší zážitky v Praze. Jsem pyšná na to, co jsme s týmem za rok naší existence zvládli a kam nyní směřujeme – být jednoznačnou volbou pro všechny, kteří hledají spolehlivého partnera pro správu svého bytu či bytů,” říká Kateřina Holnová, CEO Be Prague a marketingová ředitelka IdeaSense, kde se nápad na Be Prague zrodil.
Be Prague vznikl na poptávku hostitelů po zjednodušení celého procesu s předáváním klíčů jejich hostům. Na přání nyní nabízí také službu Online domovní kniha, první u nás, která hostitelům umožňuje lépe dodržovat zákonem stanovené povinnosti, jako jsou hlášení na cizinecké policii či platby za místní poplatky z rekreačního a lázeňského pobytu příslušné městské části.
O IdeaSense
Společnost IdeaSense vznikla v roce 2012 a platí za leadera na trhu s inovacemi. Firmám z České republiky i zahraničí dodává inovace produktů, služeb a business modelů prostřednictvím Inovačních farem®. Inovační proces vychází z přístupu Human-centered design, který zajišťuje vývoj inovací přesně cílený na příležitosti na trhu (tzv. Jobs-To-Be-Done) a zároveň na dlouhodobou výnosnost inovací. IdeaSense klientům nabízí mimo jiné také zázemí v kulturní antropologii a behaviorální psychologii, které zajišťují výzkum trhu na vysoké úrovni. V inovačním procesu spolupracuje s členy IdeaSense Advisory Boardu – špičkovými odborníky a osobnostmi, kteří jsou přítomni v každém realizovaném projektu.
Kromě vývoje inovačních řešení společnost pomáhá firmám aktivovat vlastní inovační potenciál skrze školení a nastavení interních inovačních ekosystémů. Poskytuje nástroje pro crowd innovation, tj. zapojení zaměstnanců a zákazníků do inovačního procesu. IdeaSense jako jediná v České republice využívá nejefektivnějších způsobů testování tržního potenciálu inovací prostřednictvím prediktivních trhů. Poskytuje kompletní servis v oblasti vývoje inovací, včetně dohledu nad realizací či implementaci inovací skrze dceřiné startupy.
Více informací na: www.ideasense.cz.