Na iDNES.cz proběhne 13. prosince už posedmé tradiční aukce originálních pivních lahví Pilsner Urquell

Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA ve čtvrtek 13. prosince od 9.00 proběhne na základě spolupráce s významným klientem, společností Plzeňský Prazdroj, tradiční vánoční aukce deseti originálních pivních lahví Pilsner Urquell, jejíž výtěžek pomůže lidem s poškozením míchy. Lahve vyrobené v roce stého výročí vzniku Československa mají symbolicky dva autory: Čecha Václava Mlynáře a Slováka Jakuba Pollága ze studia deFORM, kreativní ředitele sklárny Bomma ve Světlé nad Sázavou.

Designéři a skláři vložili do aukčních lahví symboliku výročí republiky prostřednictvím sta vybroušených faset po obvodu lahve nebo užitím trikolory v křišťálové zátce. Každou z lahví navíc ozdobili pískovaným letopočtem a přípitkem, který upomíná na významnou událost z příslušné historické dekády. Například k roku 1918 se váže přípitek na nezávislost, k roku 2018 na budoucnost, rok 1989 oslavuje obnovení svobody a rok 1998 připomíná přípitkem “na vítězství” úspěch hokejistů na olympiádě v Naganu.

Tradiční aukce se na portálu iDNES.cz koná již posedmé a stejně jako v předchozích ročnících výtěžek z aukce obdrží Centrum Paraple, které pomáhá vozíčkářům s poškozením míchy. Tu loňskou ozdobily hned dva rekordy: vítěz aukce za lahev zaplatil úctyhodných 250 tisíc korun a celkový výtěžek dosáhl částky téměř 1,7 milionu korun.

Více informací k letošní aukci zájemci naleznou na www.idnes.cz/aukce2018

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.