Na iDNES.cz proběhne 19. prosince aukce kultovního kalendáře Pirelli 2019

Ve středu 19. prosince 2018 od 9 hodin se pod záštitou Nadace AGROFERT uskuteční tradiční, v pořadí už osmnáctá aukce prestižního kalendáře Pirelli na portálu iDNES.cz. Sběratelsky cenný kalendář Pirelli, jehož první vydání spatřilo světlo světa v roce 1964 a jde tak již o 46. edici, se tiskne vždy v omezeném množství a není určen k prodeji. Jeden výtisk věnuje každý rok stejnojmenná italská firma do veřejné internetové aukce i v České republice, a to exkluzivně právě zpravodajskému portálu iDNES.cz.

Prostředky získané v aukci budou i letos věnovány na pomoc při léčbě pacientů Masarykova onkologického ústavu v Brně. Konkrétně budou využity k nákupu nového aeroskopu, který slouží k vyhodnocování čistoty vnitřního ovzduší například v laboratořích nebo na operačních sálech.

„Díky aukcím kalendáře Pirelli na iDNES.cz se dosud pro onkologicky nemocné podařilo vybrat už téměř čtyři miliony korun. Věříme, že i letos se podaří získat významnou částku, která umožní nákup potřebného vybavení. Spojení charitativní aktivity s aukcí exkluzivního předmětu nám dává hluboký smysl nejen s ohledem na předvánoční období,“  říká Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA pro Českou a Slovenskou republiku.

Kalendář Pirelli pro rok 2019, který nese podtitul Snění, přinese intimní pohled do snů a ambicí očima fotografa Alberta Watsona. Supermodelka Gigi Hadid, herečka a modelka Laetitia Casta, baletní hvězda Misty Copeland a herečka Julia Garner v něm zosobňují čtyři různé cíle a osudové cesty za jejich naplněním. Každý ze čtyř souborů fotografií bude silným příběhem a kromě čtyř krásných žen do nich fotograf pozval i tři muže.

„Věříme, že ani letos nebude chybět vůle „dražitelů“ pomáhat dobré věci a zachovat vysoký standard aukce. Pomáhat je to nejlepší, co můžeme udělat, nejen v adventním čase. Současný trend bohužel ukazuje, že mezi onkologicky nemocnými je stále více mladých lidí,“  uzavírá Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT.  

Více informací k letošní aukci zájemci naleznou na www.idnes.cz/pirelli2019

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

 

Reklamy