Předvánoční nákupní horečka je v plném proudu. Vrchol přijde 20. prosince.

Letošní vánoční tabule i nadílka budou obzvláště bohaté. Svědčí o tom obsah nákupních košíků zákazníků Lidlu. Prodeje u většiny zboží nyní stoupají o desítky procent. Vrchol předvánoční nákupní horečky pak Lidl očekává ve čtvrtek 20. prosince, kdy na tento den připravil ve všech 241 prodejnách mega výprodej spotřebního zboží.

Průměrný nákup v tomto období obsahuje větší množství položek než obvykle. Nechybí mezi nimi ryby, jejichž prodej nyní několikanásobně stoupá. Poptávka je jak po rybách chlazených, tak mražených. Čím dál víc roste obliba alternativ tradičního kapra v podobě lososa a candáta. Vedle ryby nesmí na vánočním stole chybět také bramborový salát. Zatímco brambory se ve velkém množství prodávají celoročně, trojnásobné jsou nyní prodeje sterilizovaného hrášku a okurek. Skokový zájem je také o strouhanku. Před Vánoci se zvyšuje také prodej alkoholických nápojů, s čímž souvisí i blížící se oslavy konce roku. Nejvíce jdou na odbyt hruškový a švestkový destilát, vaječný a smetanový likér. Tradičně oblíbené je pivo. Jde zejména o desetistupňové pivo, jehož se před Vánoci prodává dvakrát tolik než obvykle. Dvojnásobná je také poptávka po džusech. Že si zákazníci o Vánocích rádi dopřejí, o tom svědčí prodej pochutin. Na odbyt jdou zejména solené tyčinky, chipsy či olivy.

„Předvánoční nákupní horečka se projevuje také v případě drogistického zboží. Týká se to zejména sortimentu určeného pro ženy. Prodeje ženských parfémů stoupají v tomto období o 170 procent,“ přibližuje Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl. Z nepotravinového sortimentu je v prodejnách největší zájem již tradičně o hračky (stavebnice, dřevěná kuchyňka, domeček pro panenky).

„Na čtvrtek 20. prosince chystáme ve všech našich prodejnách mega výprodej spotřebního zboží se slevou až 60 %,“ doplnila Holá.

O desítky procent oproti loňskému roku stoupají prodeje také na Lidl eshopu. Vedle hraček je velký zájem o elektrické nářadí značky Parkside (nejoblíbenějším výrobkem je aku šroubovák). Mezi další taháky letošních předvánočních nákupů se zařadily výrobník sody Sodastream Crystal a robotický vysavač značky Silvercrest. A stejně jako v minulých i letos pánská pyžama potěší na Štědrý den mnoho mužů v České republice.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 241 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem