Prima ZOOM představuje novou image kampaň s historickými osobnostmi

Tematický kanál Prima ZOOM přichází s novou vizuální kampaní, ve které využívá sedm historických osobností. Patří mezi ně postavy, které se snad nejvýrazněji zapsaly do českých dějin – praotec Čech, Karel IV., Jan Žižka, Jan Hus, Jan Amos Komenský, Marie Terezie a Božena Němcová. Každá osobnost vtipně glosuje, jaká je chyba, že za její doby nevysílala Prima ZOOM, a propaguje konkrétní tematický programový blok.

„Jedná se o další velkou kampaň kanálu Prima ZOOM. Její koncept jsme tentokrát postavili na předních českých historických osobnostech, které prezentují určitý programový obsah. Kampaň se primárně zaměřuje na obecnou propagaci konkrétních tematických bloků, sekundárně na premiéry dokumentů daného tématu. Možná někomu může taková hravost a nadsázka připomínat spíše Prima COOL, ale myslíme si, že se k Prima ZOOM také skvěle hodí. Chtěli jsme přijít s něčím netradičním a hravým, co upoutá pozornost mladší cílové skupiny diváků,“ upřesňuje Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Kampaň Prima ZOOM běží od prosince ve všech afinitních médiích – jak v onlinu s důrazem na sociální média, tak v rádiu, tištěných médiích či na prémiových outdoorových plochách po celé České republice. V rámci televizní kampaně se objeví celkem čtyři varianty spotů s osobnostmi Karel IV., Jan Žižka, Jan Hus a Božena Němcová.

Reklamy