V ulici Kutnohorská otevírá Lidl další už 29. prodejnu v Praze

V Praze 10 v ulici Kutnohorská bude v pondělí 7. ledna otevřena již 29. prodejna Lidl v hlavním městě. Zákazníci ji najdou v prostorách obchodního centra Retail park Štěrboholy a vybavena bude prvky nového konceptu. Na nakupující a zaměstnance tak čeká řada novinek a také speciální akce. Z nákupů uskutečněných v tento den navíc společnost Lidl podpoří ZŠ Kutnohorská a ZŠ Štěrboholy, které se nachází v blízkosti nové prodejny.

Nová prodejna Lidl ve Štěrboholech.jpg

Zákazníci se mohou těšit především na pohodlné nakupování v moderních prostorách. Před prodejnou budou moci využít dostatek parkovacích míst. Uvnitř na ně pak čeká moderní prodejní plocha s prvky prodejen podle nového konceptu. Najdou tu pekárnu se širokou nabídkou pečiva a také rozsáhlý úsek čerstvých potravin. K dispozici bude velký výběr ovoce a zeleniny, masa a mléčných výrobků. Ke snadnější orientaci zákazníků poslouží 3D grafické nápisy, vystavené zboží pak dobře vynikne díky LED osvětlení a barevnému provedení interiéru. Pro velké nákupy budou instalovány pokladny s odkládacím prostorem a dostatkem prostoru za pokladnami, takže zákazníci budou mít větší pohodlí při ukládání svých nákupů. „Novinkou je také  WiFi připojení zdarma, ve vstupním prostoru pak možnost zakoupení kávy s sebou z automatu vyrobeného speciálně pro prodejny Lidl a s nápoji z našeho sortimentu,” doplnila novinky pro zákazníky mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Nová prodejna bude otevřena denně od 7 do 21 hodin, v neděli pak od 8 do 21 hodin. Po dobu dvou týdnů po otevření se zákazníci navíc mohou těšit na speciální akce určené pouze pro tuto prodejnu. Půjde přitom o již 29. prodejnu Lidlu v hlavním městě a celkově 242. prodejnu v České republice.  

První den otevření bude spojen také s podporou pro místní ZŠ Kutnohorská a ZŠ Štěrboholy. Z každého nákupu nad 300 korun uskutečněného v tento den společnost Lidl daruje částku 50 Kč. Finance budou využity na nákup učebních pomůcek a vybavení.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 241 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem