Firemních zákazníků Vodafonu přibývá, SIM kartu s číslem 1,5 milionu převzal rodinný autodopravce

7. ledna 2019 – Společnost Vodafone předala v prosinci slavnostně jubilejní firemní SIM kartu s číslem 1,5 milionu. Firemních zákazníků společnosti v Česku výrazně přibylo, před čtyřmi lety předával Vodafone milióntou SIM. Od letošního ledna také přichází Vodafone Business – nová mezinárodní značka a komunikační styl pro firemní zákazníky napříč všemi trhy, která nahrazuje dosavadní Vodafone Enterprise.

Jubilejní SIM kartu v prosinci převzala společnost JIMI-Dlouhý, která poskytuje dopravní, skladovací i celní služby a která sídlí na okraji Prahy v Lochkově.

„Důležitý byl přístup obchodního zástupce, protože podpora ze strany zástupce je z našeho pohledu klíčovým faktorem při rozhodování,“ řekl Antonín Kříž, provozní ředitel společnosti JIMI-Dlouhý. Ta změnila operátora po patnácti letech.

Firma přitom nevyužívá jen mobilní a pevné telefony nebo internet, ale síť Vodafonu jí také pomáhá s tím, aby k přepravě zboží docházelo včas a v pořádku.

„Díky datovým službám jsme v současnosti schopni přesněji plánovat další postup při přepravě a v případě dotazů můžeme zákazníky okamžitě informovat nebo reagovat na jejich požadavky. Když je to potřeba, jsme schopni každému řidiči v reálném čase zadat přímo do navigace automobilu přesnou polohu cílového místa,“ dodal Antonín Kříž.

Vodafone má důvěru více než deseti milionů firem po celém světě a od letošního ledna jim služby nabízí pod novou značkou Vodafone Business s novým logem, designem a stylem.

„Našim firemním zákazníkům chceme nabízet vždy to, co podpoří jejich úspěch. Ať už jde o služby nebo právě způsob, jakým se o firmy o našich nabídkách a řešeních dozvídají,“ popisuje Jonathan Rutherford, viceprezident společnosti Vodafone Czech Republic pro firemní zákazníky.

Rok 2019 přinese další digitalizaci a robotizaci ve firmách. Vodafone aktivně přispívá v této oblasti svými řešeními například v takzvaném internetu věcí (IoT). Ten umožňuje připojit do sítě řádově miliony zařízení včetně čidel. S jejich pomocí mohou firmy sledovat třeba obsazenost budov a skladů,  a snižovat tak náklady podobně jako díky efektivní přepravě zboží.

Vodafone také letos klade důraz na konvergentní nabídku, kdy firmám přináší společné řešení pro mobilní a pevný internet i telefony. Například nabídka Red+ Office obsahuje za necelé tři tisíce korun kromě výhodného tarifu s neomezeným voláním a balíkem mobilních dat až pro šest SIM karet nově i neomezený pevný internet a virtuální pevnou linku zdarma.     

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,8 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje 1,5 milionu firemních SIM karet. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications.  Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to více než čtyřem milionům českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a podporuje digitalizaci a diverzitu ve společnosti. Klade důraz na ochranu životního prostředí a využívá jen energii z obnovitelných zdrojů. Vodafone podporuje inovativní startupy a podnikatele v regionech. Zaměstnanci společnosti věnují ročně dobrovolnickým aktivitám na 6000 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 12 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informaci na www.vodafone.cz

Reklamy