Albert u vás v kuchyni. Oblíbený magazín vychází od ledna s novým obsahem i grafikou

Časopis pro zákazníky obchodů Albert se na začátku roku 2019 představuje v novém. Nabídne zajímavé rubriky a svěží grafiku, propojení se sociálními sítěmi i recepty z celého světa. Hlavním motivem, který propojuje všechny rubriky magazínu Albert, je inspirace. První vydání bude k dostání v prodejnách Albert od 9. ledna.

Dosavadní podtitul ‚Albert v kuchyni‘ se mění na ‚Albert – U vás v kuchyni‘. Jak napovídá tato malá změna, kterou ale čtenáři postřehnou už na titulní straně, Albert chce být svým zákazníkům ještě blíže a ukázat, že stojí za to nakupovat, vařit, jíst i žít lépe. Časopis bude k dostání v tištěné podobě ve všech supermarketech i hypermarketech zdarma tak, jak jsou zákazníci obchodů Albert zvyklí.

„Největší inspirací pro nový obsah magazínu ‚Albert – U vás v kuchyni‘ nám jsou naši zákazníci,“ říká marketingová ředitelka obchodů Albert Kateřina Harris. „Jídlo hraje v našem každodenním životě neodmyslitelnou roli. Naším cílem je ukázat, že zdravé a kvalitní jídlo může skvěle chutnat a nemusí být drahé nebo náročné na přípravu. Chceme naše zákazníky inspirovat, bavit je, ale i zábavnou formou vzdělávat,“ dodává.

Ještě více inspirace v nových rubrikách

V časopisu najdou čtenáři podrobné recepty, informace o surovinách a novinkách v obchodech Albert, užitečné tipy a soutěže. Albert magazín s podtitulem U vás v kuchyni nabízí i propojení
se sociálními sítěmi. Fotky svých receptů mohou zákazníci nahrávat na svůj Instagram
pod hashtagem #albertmagazin. Témata jednotlivých článků jsou rozčleněna do několika rubrik.

Rubrika Inspirace bude pravidelným zdrojem nových nápadů a tipů, například v lednovém čísle přináší tipy na svačiny do práce, do školy nebo na hory. Albert tržnice nabídne informace a rady, jak zpracovat sezónní ovoce a zeleninu. Rubrika Kolem světa představí chutě z nejrůznějších zemí, Příběhy z Albertu prozradí, co a kdo se skrývá za čerstvými surovinami a na závěr nebude chybět pravidelná Sladká tečka.

Pro tvorbu nového magazínu si Albert přizval agenturu S&P Media Group, se kterou dlouhodobě spolupracuje na přípravě reklamních kampaní. Zákaznický měsíčník vychází od roku 2000 v průměrném nákladu 750 tisíc tištěných výtisků a k dostání je i v elektronické podobě na stránce www.albert.cz/magazin-albert. Lednové číslo ‚Albert – U vás v kuchyni‘ vyjde poprvé ve středu 9. 1. 2019.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu téměř 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

Reklamy