Vánoční sbírka na iDNES.cz vynesla neuvěřitelných 1 670 280 korun. Čtenáři pomohli Natálce a Milošovi k bionické protéze.

Ve Vánoční sbírce, kterou na přelomu roku tradičně už několik let pořádá redakce portálu  iDNES.cz spolu s Nadací AGROFERT a Kontem Bariéry, se během pár týdnů podařilo vybrat úctyhodných 1 670 280 korun. Díky podpoře čtenářů iDNES.cz tak čtrnáctiletá houževnatá milovnice jízdy na koni Natálie a sedmnáctiletý florbalový talent Miloš dostanou bionickou protézu, která jim umožní větší soběstačnost a svobodnější pohyb.

„Vánoční sbírka nám dělá radost už mnoho let. Vždy se díky otevřeným srdcím čtenářů iDNES.cz podaří zlepšit život těm, kterým sudičky nenadělily do života zrovna pevné zdraví. Všem dárcům patří velký dík,“ řekla Naděžda Petrová, šéfredaktorka zpravodajského portálu iDNES.cz.

„Natálka a Miloš jsou důkazem, že ani vážný zdravotní handicap nemusí být překážkou v cestě za splněnými sny, když nechybí vůle, houževnatost a píle. Těší mne, že jejich příběhy čtenáře oslovily a rozhodli se je podpořit,“ uvedla k výsledku Vánoční sbírky Zuzana Tornikidis, ředitelka Nadace AGROFERT.

„Děkujeme všem, kdo poslali Natálce a Milošovi vánoční dárek. Každý dárce věnoval průměrně 1 000 korun. Opět se ukázalo, jak se lidem v České republice daří dobře a umí se o svůj úspěch podělit s těmi, kteří potřebují pomoc,“ uzavřela Božena Jirků, ředitelka nadace Konto Bariéry.

Hlavní hrdinové Vánoční sbírky, Natálka a Miloš, dostanou protézy za 1 470 427 korun. Díky neskutečné podpoře čtenářů iDNES.cz však bude možné z vybraných peněz pomoci také jednadvacetiletému sportovci Adamovi, který se narodil s deformací prstů na rukou i nohou
a bez levé stehenní kosti. Zbývajících 199 853 korun bude příspěvkem na jeho běžeckou protézu.

Celý Natálčin příběh naleznete zde:  https://ona.idnes.cz/vanocni-sbirka-natalie-sochocka-bionicka-noha-konto-bariery-pq3-/spolecnost.aspx?c=A181127_140342_spolecnost_kace

Celý Milošův příběh naleznete zde:  https://ona.idnes.cz/milos-kahoun-vanocni-sbirka-idnes-cz-dvd-/vztahy-sex.aspx?c=A181221_110817_vztahy-sex_jup

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy