Technologie budoucnosti a jejich dopad na mobilní pracovníky

Big Data, IoT a senzory – to jsou technologické trendy, které budou mít v příštích 12 měsících největší vliv na mobilní pracovníky. Tvrdí to nejnovější průzkum společnosti Panasonic.

Když byli zákazníci vyzváni, aby zhodnotili důležitost technologických trendů pro práci mobilních pracovníků, považovali za nejdůležitější oblast Big Data (52 %), IoT (51 %) a senzorové technologie (41 %), které zahrnují atmosférické, teplotní a biologické senzory. Hlavními důvody pro nasazení technologií byla vyšší efektivita práce a lepší produktivita podnikání.

Není překvapující, že zákazníci používající mobilní zařízení se domnívali, že největší prospěch z jednotlivých technologických trendů pro celou organizaci bude mít oddělení IT. Při hodnocení dalších oddělení, které by mohly mít z těchto trendů užitek, se však nečekaně objevily zajímavé poznatky. Respondenti tvrdili, že management podniku získá prospěch z technologií Big Data, IoT a nositelných technologií. Oddělení prodeje by mohla pomoci virtuální realita a logistika může v budoucnu profitovat z možností dronů. Oddělení výzkumu by poté nejvíce profitovalo z rozšířené reality, senzorové technologie, technologie blockchain a umělé inteligence.

Trendy

Při výhledu na budoucí tři roky vidí zákazník jasný dopad Big Data na mobilní pracovníky. Tato technologie jim přinese zlepšení nabídky služeb, procesů a snižování nákladů. Pokud jde o IoT, zákazníci viděli podobné výhody.

Vzhledem k očekávatelným změnám vyžadují zákazníci u svých mobilních zařízení především zlepšení zabezpečení zařízení a ochrany dat (43 %), vyšší výpočetní výkon (31 %) a flexibilní možnosti pro rychlejší přenos dat (31 %).

Zákazníci, kteří kupují mobilní zařízení, si myslí, že během pěti let vzroste význam skládacích tabletů a odolných zařízení pro mobilní pracovníky.

Změna již probíhá

Implementace inteligentních technologií probíhá již nyní. Mnozí zákazníci již plánují pořízení chytrých hodinek, náramků a dronů pro své mobilní pracovníky. Mezi největší překážky, které brání organizacím rychle si osvojit nové technologie, patří pořizovací náklady (27 %) a strach o spolehlivost zařízení (19 %).

„V současné době pozorně sledujeme širokou škálu vzrušujících technologií budoucnosti. Tento výzkum však jasně ukazuje, že podniky se snaží využívat výhod Big Data, internetu věcí a senzorových technologií,“ uvedl Jan Kaempfer, marketingový ředitel Panasonic Computer Product Solutions. „Při zavádění těchto technologií se stále více přibližujeme systému edge computingu, kdy se zpracování dat provádí na okraji sítě, mnohem blíže místu sběru dat. To znamená, že úloha výpočetní techniky mobilních pracovníků je při zvyšování produktivity a shromažďování, analýze a přenosu dat ještě důležitější.“

Report Future Technologies je ke stažení zde: https://business.panasonic.co.uk/computer-product/future-technologies-and-the-impact-on-mobile-workforces-and-their-devices-2

Více informací na: https://business.panasonic.cz/reseni-z-oblasti-pocitacovych-produktu/

O skupině Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU je evropskou pobočkou Panasonic System Communications Company, globální B2B divize společnosti Panasonic. Cílem PSCEU je ulehčit práci profesionálům a pomáhat firmám zvyšovat jejich efektivitu a výkonnost. Pomáhá společnostem získávat, zpracovávat a přenášet všechny druhy informací, jako jsou hlasová, textová a obrazová data. S přibližně 350 zaměstnanci, se zkušenými experty, se schopnostmi řízení globálních projektů a s rozsáhlou evropskou partnerskou sítí nabízí PSCEU bezkonkurenční výhody na daném trhu.

Naším cílem je, aby spolu technologie neviditelně spolupracovaly a společnosti se tak mohly soustředit pouze na úspěch. Věříme, že by technologie měly především fungovat bez potíží. Podniky uspějí, pokud se budou moc zaměřit pouze na své zákazníky a všechny technologie jim budou nápomocny jako jeden celek. Proto jsme odhodláni vyvíjet produkty a řešení, které jsou tak samozřejmou součástí způsobu práce našich zákazníků, že jsou téměř neviditelné. Je to jako koňská síla v pozadí, která pohání obchodní úspěch.

Společnost PSCEU se zabývá šesti kategoriemi produktů:

  • Broadcast & ProAV vám umožňuje vyprávět příběh prostřednictvím vysoce kvalitních produktů a řešení, které zajišťují hladký provoz a vynikající poměr ceny a výkonu v rámci celé řady dálkově ovládaných kamer, přepínačů, studiových kamer a ENG P2HD. Řada filmových kamer modelů VariCam a EVA1 zvládá nahrávání ve 4K a HDR (High Dynamic Range). Díky tomu jsou ideálním řešením pro kino, televizi, dokumenty a živou produkci.
  • Communication Solutions nabízí nejlepší telefonní systémy, terminálová zařízení SIP a profesionální „síťové“ skenery, díky kterým se můžete soustředit na komunikaci, nikoli na připojení.

Computer Product Solutions poskytuje mobilním pracovníkům možnost pracovat kdekoli s řadou odolných notebooků Toughbook, podnikových tabletů Toughpad a elektronických systémů pro prodejní místa (EPOS). Společnost Panasonic byla v roce 2017 evropským lídrem a dosáhla tržního podílu 57 % v prodeji odolných notebooků

  • Industrial Medical Vision vyrábí aplikace pro různé segmenty včetně medicíny, biologických věd, ProAV nebo průmyslu. Produktové portfolio zahrnuje kompletní kamerové systémy a OEM kamerové systémy a vy tak můžete vidět to, co je lidskému oku téměř neviditelné.
  • Security Solutions staví na tradici poskytování záznamů CCTV v průkazné kvalitě. Zajišťuje nejvyšší kvalitu obrazu za všech podmínek díky využití vysoce spolehlivých kamer s pokročilou technologií a systémům pořizování obrazového záznamu. Můžete se tak cítit v bezpečí.
  • Visual System Solutions nabízí nejširší řadu profesionálních displejů a projektorů a umožňuje profesionálům v oblasti audia a videa svobodně tvořit. S tržním podílem 39 % je lídrem na evropském trhu projektorů s vysokým jasem (Futuresource > 5 klm FR17, 3. čtvrtletí, mimo 4K a digitálního kina).

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým lídrem ve vývoji a výrobě elektronických produktů a řešení pro zákazníky v oblasti spotřební elektroniky, technologií pro domácnost, automobilového průmyslu a B2B. V roce 2018 společnost slavila 100 let od svého založení, nyní provozuje 591 dceřiných společností a 88 přidružených společností po celém světě a generuje konsolidované čisté tržby ve výši 61,4 miliardy EUR za rok končící 31. března 2018. Se snahou vytvářet nové hodnoty prostřednictvím inovací napříč všemi divizemi, chce společnost vytvořit lepší život a lepší svět pro své zákazníky. Další informace o společnosti Panasonic najdete na adrese: http://www.panasonic.com/global  

 

Reklamy