Další dvě stříbra pro NN Životní pojišťovnu. Její produkty ocenili analytici

Praha, 29. ledna 2019 – NN Životní pojišťovna získala stříbro v soutěži „Finanční produkt roku 2018“ v kategorii rizikového i investičního životního pojištění. Nezávislí analytici ocenili kvalitu pojištění a udělili NN Život druhé místo v kategorii „Rizikové životní pojištění“. NN Smart připadla stříbrná příčka v kategorii „Investiční životní pojištění“. NN Životní pojišťovna tak navázala na úspěch z konce loňského roku, kdy ve své kategorii získala druhé místo v renomované soutěži „Nejlepší pojišťovna 2018“.

„Poskytovat produkty a služby v té nejvyšší kvalitě je naším hlavním cílem už 27 let našeho působení na českém trhu. Rozšiřujeme nabídku krytých rizik, zakládáme si na rychlosti a spolehlivosti, kdykoliv nás klienti potřebují, snažíme se jim nabídnout vždy kvalitní produkty za dobré ceny a zároveň mluvíme jejich jazykem. Těší nás, že si toho všímají nejen klienti, ale i nezávislí analytici, a bereme to jako závazek do budoucna, “ říká Kateřina Štěrbová, členka představenstva NN ČR zodpovědná za marketing a produktový vývoj.

Pořadí v soutěži Finanční produkt roku určují nezávislí odborníci analytické společnosti Scott & Rose na základě pravidelného zpracovávání, srovnávání a vyhodnocování dat a informací z oblasti finančního trhu. Průběžné umístění finančních produktů je možné sledovat online během celého roku v žebříčcích na serveru Finparáda.cz a jejich vývoj předurčuje výsledné pořadí za celý rok.

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016 a 2018, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, a nedávno také získala druhé místo v rámci soutěže Hospodářských novin „Nejlepší pojišťovna 2018“ v kategorii životních pojišťoven.

NN Group v lednu v České republice dokončila koupi životní pojišťovny AEGON. Obě společnosti v následujících měsících spojí své síly a do konce roku začnou vystupovat společně pod značkou NN, jejíž podíl na českém trhu životního pojištění naroste až ke 12 procentům.

—————————–

NN Group

NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 17 milionům klientů, o které pečuje 15 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se celkově zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

NN Životní pojišťovna

NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. NN Životní pojišťovna je držitelem ocenění Superbrands 2016 a 2018, její produkty se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích. V soutěži „Finparáda.cz  – Finanční produkt roku 2018“ se flexibilní životní pojištění NN Smart umístilo na 2. místě v kategorii „Investiční životní pojištění“
a rizikové životní pojištění NN Život na 2. místě v kategorii „Rizikové životní pojištění“. Více informací najdete na www.nn.cz.

NN Penzijní společnost

NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění. NN Penzijní společnost je držitelem ocenění Superbrands 2017. V soutěži „Finparáda.cz  – Finanční produkt roku 2017“ se NN Penzijní společnost umístila na 3. místě v kategorii „Doplňkové penzijní spoření“. Bližší informace o NN Penzijní společnosti najdete na www.nnpenzijnispolecnost.cz.