Aplikace Portmonka mediální skupiny MAFRA má další výhodu pro své uživatele. Do nabídky přidává platební metodu Masterpass

Úspěšná aplikace Portmonka, která se řadí mezi TOP české aplikace v oboru a stala se Mobilní aplikací roku 2017 v kategorii Životní styl, spojila síly se společností  Mastercard a přichází s dalším rozšířením nabídky pro své uživatele. V hlavním menu Portmonky nyní nově naleznou tzv. deeplink na mobilní platební aplikaci Masterpass, která funguje jako adekvátní náhrada fyzické platební karty. Uživatelé Portmonky tak budou mít k platebním kartám rychlý a pohodlný přístup – stačí v aplikaci stisknout jediné tlačítko.

U prodejců zapojených do programu Masterpass tak lze zaplatit nákupy jednoduše a rychle bez potřeby hotovosti. Postačí naskenovat QR kód mobilním zařízením.

„Aplikace Portmonka je primárně určena pro správu věrnostních karet, díky nimž uživatelé mohou ušetřit při nákupu v kamenném obchodě. V Portmonce najdou i slevové kupony a promo akce prodejců, na které včas upozorní tzv. push notifikace,“ říká Maxim Kratochvíl, produktový manažer Portmonky, a dodává: „Díky implementaci platební aplikace Masterpass budou nově moci využívat i další funkce a výhody, jako například uplatnit svoji věrnostní kartu z Portmonky u zapojených prodejců a rovnou přejít k platbě prostřednictvím deeplinku.“

Výhody aplikace Portmonka objeví v průměru více než 3 000 nových uživatelů týdně a na měsíční bázi ji využívá již více než 100 000 uživatelů. V současnosti je v aplikaci registrováno více než 3 250 000 věrnostních karet, které nepřekáží v peněžence, a více než 250 přednastavených partnerských karet, které mohou uživatelé zadat na pár kliknutí.  

O aplikaci Portmonka

První česká aplikace pro správu věrnostních karet fungující na mobilních telefonech s operačním systémem Android a iOS.

Mobilní aplikace Portmonka uživatelům umožňuje naskenovat své věrnostní karty, uložit je do paměti telefonu a při nakupování se prokázat zobrazením čárového kódu karty přímo na displeji mobilního telefonu. Jako jediná aplikace svého druhu navíc staví na sérii bilaterálních dohod mezi provozovatelem a jednotlivými maloobchodními řetězci, které se tak zavazují, že karty uložené v aplikaci Portmonka budou ve své pobočkové síti akceptovat jako plnohodnotnou náhradu vlastních plastových věrnostních karet.

Uživatelé se přes aplikaci Portmonka navíc dostanou k desítkám unikátních slevových akcí nebo se mohou přes aplikaci jednoduše zaregistrovat do některého z partnerských věrnostních programů.

Portmonka pro Android i iOS je ke stažení na webu aplikace www.mojeportmonka.cz

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy