Return Portal od DPD soupeří o titul Top logistická služba 2018

Společnost DPD, přední přepravce v České republice i v Evropě, se utká o prvenství v soutěži Impuls Logistika 2018. Nová služba Return Portal, která představuje jednotný přeshraniční systém pro vrácení zásilek e-shopům od nakupujících, soutěží v kategorii Top logistická služba.

2019-02-13 17_55_35-Window.png

Return Portal funguje v podobě webové adresy, která se každému prodejci na míru přizpůsobí. Zákazník zahraničního e-shopu nepotřebuje znát adresu, kam vrácené zboží poputuje, vyplňovat podací lístky či hradit přepravné. V systému pouze zadá číslo své zásilky a vyplní online formulář s kontaktními údaji, vše ostatní služba zprostředkuje sama. Přepravní štítek následně odešle na e-mail příjemce, který si jej pohodlně vytiskne. Sám si poté zvolí, zda preferuje vyzvednutí zásilky kurýrem DPD doma nebo v práci, či osobní vrácení na jednom z výdejních míst Pickup.

DPDgroup tak reaguje na nejnovější spotřebitelské průzkumy a snaží se odbourat nejistoty, které zákazníci prožívají v souvislosti s nákupem na zahraničním e-shopu. Mezi nejčastěji zmíněné patří strach ze složitého procesu reklamace i obavy z nekvalitních produktů a jejich náročného vracení zpět.

Kategorie Top logistická služba je určena firmám, které svou službu naostro spustily v roce 2018. Hodnotí se například inovativnost, využití v praxi, odlišení od konkurence či jednoduchost nasazení. Výsledky soutěže budou vyhlášeny v dubnu 2019 v rámci konference Zóna Logistika v Praze.

Reklamy
Označeno tagem