Albert digitalizuje. Papírové cenovky nahrazují moderní displeje

Albert pokračuje v modernizaci obchodů a představování technologických inovací. Od ledna začal testovat elektronické cenovky. Novinka šetří životní prostředí i čas zaměstnanců. Zákazníkům digitální displej vedle ceny přehledně zobrazuje i další informace o produktu, jako je země původu či jakost. Pilotní provoz probíhá ve vybraných odděleních hypermarketu Albert v pražském obchodním centru Galerie Butovice.

Technologická novinka v podobě digitálních cenovek přináší zákazníkům další dávku pohodlí, a ještě více jim usnadňuje nakupování, zaměstnancům zase ušetří čas potřebný k výměně papírových etiket.

„Těší nás, že našim zákazníkům můžeme představit technologickou inovaci, která jim ještě více zpříjemní nakupování,“ říká Tomáš Kořínek z oddělení, které má na starosti inovace v obchodech Albert, a vysvětluje: „Digitální cenovky přináší nakupujícím kompletní a pohodlný přehled o jednotlivých produktech. Vedle ceny na displeji přehledně najdou i další údaje včetně výrobce či země původu nebo jakosti produktů.“

Displeje místo papírových cenovek najdou zákazníci v Albertu v pražských Nových Butovicích v odděleních pečiva, masa a v průběhu února i v úseku ovoce a zeleniny. Tradiční černobílou kombinaci doplňuje žlutá, která zvýrazňuje akční nabídky. „Při vývoji a zavádění elektronických cenovek jsme čerpali také z řady zkušeností od kolegů z Belgie,“ doplňuje Tomáš Kořínek.

Po třech měsících plánuje Albert testovací fázi vyhodnotit a rozhodnout o dalším postupu a rozšíření digitálních displejů do dalších obchodů.

Rychlé a pohodlné nakupování

Albert průběžně investuje do zlepšení nákupního zážitku pro zákazníky. V posledních dvou letech kompletně zrekonstruoval polovinu z více než tří stovek prodejen po celé republice. Proměnou interiérů, exteriérů, infrastruktury, ale zejména skladby sortimentu a služeb, reaguje na potřeby zákazníků a vytváří příjemné místo k rychlému a pohodlnému nákupu.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže.
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku.
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“.
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
  • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
Reklamy