Praha, 14. 2. 2019 – Společnost Alza.cz otevírá v Třinci nové call centrum a nabízí v něm desítky pracovních míst. Práci v něm najdou jak zkušení uchazeči, tak i nováčci či absolventi. Důvodem pro vznik pobočky je růst firmy, plánovaná expanze a především zkvalitnění zákaznického servisu. Moravskoslezský kraj si e-shop vybral záměrně kvůli větší dostupnosti pracovních kapacit a strategické poloze na hranici tří států.
Alza.cz aktuálně zaměstnává přes 100 operátorů a dalších pracovníků zákaznické péče. Ti z centrály v Praze-Holešovicích vyřizují veškeré požadavky nejen z Česka, ale i ze Slovenska, Maďarska a dalších zemí, kde e-shop působí. Jen za loňský rok takto odbavili přes 1,3 milionu hovorů a dotazů z kontaktního formuláře. Roste přitom obliba telefonických dotazů – vloni Alza evidovala celkem 747 tisíc hovorů, což je o téměř 40 % více než v roce 2017.
Rozvoj firmy si žádá i posílení péče o zákazníky. Alza každý rok vyroste o zhruba 20 % a spolu s tím je potřeba udržet i kvalitu zákaznického servisu. Stěžejní je rychlost odezvy, dobrá dostupnost operátorů a efektivita při řešení všech typů požadavků. Nové call centrum bude navíc zásadní i pro další expanzi společnosti.
Pro třineckou pobočku firma momentálně hledá zejména pracovníky do administrativy a pro obsluhu reklamačních procesů. „Nové zaměstnance budeme nabírat postupně, v první fázi půjde o pozice, které budou mít na starosti komunikaci s dopravci a servisy, aby bylo zajištěno co možná nejhladší doručení objednávek k zákazníkovi. Zajímavou pozicí budou i speciální video operátoři pro tzv. VoxBoxy do našich Prodejen budoucnosti,“ říká personální ředitel Alza.cz Marek Premus s tím, že místa budou vhodná i pro maminky po mateřské nebo čerstvé absolventy: „Nabízíme např. i práci z domova a platové ohodnocení férově dle výkonu. Pevně věříme, že call centrum bude dobrou alternativou k průmyslově zaměřenému Třinci. Chceme diverzifikovat pracovní nabídku na Severu Moravy a ve Slezsku.“
V Moravskoslezském kraji již Alza působí několik let. Kromě kamenných poboček provozuje v Ostravě i svou regionální centrálu, kde sídlí část IT oddělení, nákupu a obsahové redakce. Nové třinecké call centrum sídlí v ulici 1. máje a bude fungovat nepřetržitě 24/7. Vedle juniorních pozic v něm najdou uplatnění i zkušenější pracovníci, např. na pozici team leadera. Vítána je také znalost cizích jazyků, zejména angličtiny a němčiny. V prvních měsících provozu přijme firma zhruba 20 zaměstnanců, další bude postupně nabírat až do Vánoc, kdy pro online obchodníky začíná nejvytíženější část roku, a to
i z hlediska zákaznické péče.
O společnosti Alza.cz a.s.
Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.