Hlasování o Rákosníčkova hřiště v hodnotě 1,5 mil. korun je v polovině

V polovině je hlasování společnosti Lidl o posledních deset Rákosníčkových hřišť. Zájem veřejnosti je rekordní a ještě není nic ztraceno. Přinášíme stav hlasování k 14. únoru 2019 a připomínáme, že se hlasuje ve čtyřech kategoriích dle počtu obyvatel.

K1 do 10 000 obyvatel – hlasuje se o 3 Rákosníčkova hřiště  

Napajedla 11 270 hlasů, Nýřany 10 410 hlasů, Česká Kamenice 10 272 hlasů, Dačice 6 919 hlasů

K2 od 10 001 do 25 000 obyvatel – hlasuje se o 3 Rákosníčkova hřiště  

Tachov 22 592 hlasů, Kyjov 19 899 hlasů, Humpolec 19 280 hlasů, Prachatice 18 536

K3 od 25 0001 do 100 000 obyvatel – hlasuje se o 2 Rákosníčkova hřiště  

Havířov 11 419 hlasů, Most 11 212 hlasů, Uherské Hradiště 9 424 hlasů  

K4 od 100 001 obyvatel – hlasuje se o 2 Rákosníčkova hřiště  

Brno Pod Nemocnicí 3294 hlasů, Praha 11 – Opatovská 3152 hlasů, Praha 10 – Kutnohorská 2938 hlasů

I přes to, že se již rýsují favoriti, druhá půlka hlasování může leccos změnit. Hlasovat můžete každý den až do 28. února 2019 na webových stránkách projektu www.lidl-rakosnickova-hriste.cz a na Facebooku Lidl Česká republika www.facebook.com/lidlcesko. Každý hlasující může denně poslat dva hlasy. Na webových stránkách projektu bude možné sledovat průběžné výsledky hlasování, které jsou každý den pravidelně aktualizovány k 16.00 hod. Zveřejňovány jsou výsledky získané do 23.59 hod. předchozího dne.

Kdo bude chtít hlasování ještě více podpořit a zajistit tak pro své město rozhodující náskok, nalezne zde i propagační materiály ke stažení.    

„Abychom to udělali napínavé, v posledních třech dnech nebudeme již zveřejňovat průběžné výsledky. Půjde o velké finále projektu, který dělá radost nejen dětem,“ říká mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Výsledky hlasování budou zveřejněny nejpozději do 10. března 2019 na webových stránkách projektu a Facebooku Lidl Česká republika.

Dětská hřiště staví Lidl již osm let. Za tu dobu vzniklo po celé republice 89 Rákosníčkových hřišť v celkové hodnotě přes 133 milionů korun. Devadesáté hřiště (vybrané v hlasování už loni) bude postaveno letos na jaře na pražském Barrandově. Sté hřiště pak úspěšný projekt završí.

A jaké atrakce nabízí dětem tato hřiště se symbolem zeleného skřítka? K aktivnímu hraní mohou děti využít velkou prolézačku, pískoviště, šikmou horolezeckou stěnu, lanovou překážku, kolotoč nebo různé druhy houpaček. Klidovou zónu doplňuje klasický dětský domeček. Celé hřiště je oplocené a poskytuje dostatek laviček a zpevněnou plochu pro kočárky.

Video o projektu naleznete zde:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=xu-OBtV-Ays

Více informací o projektu včetně podrobných pravidel hlasování na:

www.lidl-rakosnickova-hriste.cz

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 243 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem