RTB House spouští Creatives Lab a představuje první inovace z AI Marketing Lab

RTB House, přední společnost, která svým klientům poskytuje nejmodernější marketingové technologie a která působí celosvětově, otevírá novou divizi nazvanou Creatives Lab. Ta se bude zaměřovat na vývoj řešení, která zákazníkům zajistí lepší výkonnost dynamických bannerů jak v oblasti displejové, tak video reklamy a které také budou lépe odpovídat potřebám klientů při brandingu. RTB House současně začíná testovat první dvě marketingově-technologické inovace vyvinuté v její AI Marketing Lab.

rtb-house-com-cz

Mezi hlavní úkoly Creatives Lab patří zejména práce na zlepšení celkového výkonu kreativ, vývoj nových formátů dynamických displejových a video kreativ, které budou uzpůsobené brandingovým potřebám klienta. Vedle vlastních projektů bude Creatives Lab také spolupracovat s AI Marketing Lab, která v RTB House vznikla v květnu 2018 a která vytváří nová marketingově-technologická řešení.

“Kreativy mají zásadní vliv na celkové výsledky kampaní. Nejen že se starají o to, aby přesvědčily uživatele, aby na banner klikl a dokončil nákup, ale sehrávají také důležitou roli při tvorbě brandu. Proto investujeme do Creatives Lab. Chceme nabízet produkty a jejich doplňky, které budou pro naše zákazníky důležité, dlouhodobé a nejlepší ve své třídě,” říká Grzegorz Klapkowski, provozní manažer v AI Marketing Lab a Creatives Lab.

Spuštění Creatives Lab je dalším krokem, který zlepší nabídku produktů od RTB House. V květnu 2018 vznikla AI Marketing Lab. Tato divize se zaměřuje na výzkum a vývoj v oblasti marketingu. Od prvního čtvrtletí roku 2019 začala AI Marketing Lab s vybranými klienty testovat dva nové projekty: RTB House Snippets a celostránková doporučení. Všem svým zákazníkům by tyto inovace chtěla firma zpřístupnit v průběhu tohoto roku. Jejich další rozvoj bude probíhat jak v Creatives Lab, tak v AI Marketing Lab.

Zmiňované novinky jsou následující:

  • Díky RTB House Snippets mohou klienti díky zkušenostem odborníků z této firmy vytvářet efektivnější kreativy a zajistit, že reklama je vytvořena v souladu s brand bookem klienta. Snippets mohou být také použity pro dynamické kreativy, které byly dosud v reklamním průmyslu obtížně realizovatelné. Klienti si mohou jednoduše stáhnout kódy kreativ pro konkrétní formáty, vložit potřebné metatagy a použít kreativy v jakékoli online reklamní kampani v různých on-line kanálech.
  • Nová celostránková doporučení od RTB House nabídnou produkty vybrané speciálně pro jednotlivé zákazníky na základě jejich chování v minulosti. Uživatelé uvidí více doporučených produktů na původní stránce předtím, než budou přesměrováni přímo na e-shop. Tato celostránková doporučení mnohem lépe odpovídají preferencím jednotlivých uživatelů a proto mají mnohem větší šanci, že si je lidé prohlédnou.

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty nejmodernější marketingové technologie. Využitím proprietárních technologií pro nákup reklamního prostoru a algoritmů hlubokého učení RTB House pomáhá inzerentům zvyšovat prodeje a tím přispívá k naplňování jejich krátko-, středně- a dlouhodobých prodejních cílů.  

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době zajišťuje více než 1 500 kampaní na více než 70 trzích. Působí v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a dále v Latinské Americe. Tým se skládá z více než 400 odborníků a stále se rozrůstá.

V roce 2018 RTB House zaznamenala úspěch při integraci principů hlubokého učení do všech svých algoritmů. V témže roce také spustila výzkumnou laboratoř AI Marketing Lab, která se zaměřuje na výzkum a vývoj nových technologických řešení v oblasti marketingu.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com.